حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

انتخابات تابلوی قدرت ایران در دنیاست

انتخابات تابلوی قدرت ایران در دنیاست

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: انتخابات تابلوی قدرت ایران در دنیاست و جمعیت بالا در انتخابات از خط مقدم پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب عصر امروز در جلسه جهادتبیین با محوریت بررسی مسائل روز که در حسینیه عاشقان ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: سپاه در اینکه ما به کدام نامزد رأی دهیم حق دخالت ندارد اما واجب است باهمه قدرت مردم را پای صندوق‌های رأی و انتخابات بیاورد، یعنی عناصری که باعث سست شدن حضور مردم می‌شود شناسایی و با تبیین گره‌های ذهنی مردم را باز کند.

وی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب از ما جهادتبیین می‌خواهد و اکنون جهادتبیین آوردن مردم پای صندوق‌های رأی است‌، در این برهه از زمان ما انتخابات با جمعیت بالا می‌خواهیم. 

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار عنوان کرد: حسن روحانی و تیم مذاکره‌کننده این مطلب را برای آمریکایی‌ها جا انداختند که در ایران دوقطبی مقاومت و مذاکره وجود دارد که اکثریت مردم طرفدار مذاکره هستند و یک اقلیت مقاومت وجود دارد که اگر فرمانده این عملیات را از بین ببرند قضیه حل می‌شود و با این تحلیل حاج قاسم را شهید کردند. 

وی بیان کرد: وقتی حاج قاسم شهید شد رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در برابر این شهادت سیلی سختی به آمریکا خواهیم زد و البته سیلی اول را ملت به گوش آمریکا زد که این سیلی تشییع باشکوه پیکر حاج قاسم بود و انتقام سخت به معنی شکستن هیمنه و اخراج آمریکا از کل دنیا و مجازات دستوردهنده‌ها و مجریان است.

طائب تصریح کرد: انقلاب ما مقدمه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است چون امام خمینی(ره) فرمودند ما در قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران قرار داریم یعنی قرنی که ما می‌توانیم منتظر ظهور باشیم.

وی گفت: امروز مردم ایران در امنیت زندگی می‌کنند اما رژیم صهیونیستی در معرض نابودی است که آتش‌بس را قبول کند یا نکند از بین می‌رود.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار یادآورشد: ما حتی یک ایرانی در خط مبارزه حزب‌الله و غزه نمی‌بینیم اما ایران اراده و قدرت را به کشور‌های مقاومت داده است، ما انکار نمی‌کنیم که به کشورهای مقاومت ساخت موشک را یاد دادیم و همه این‌ها را از فکر آزاد امام راحل گرفتند.

وی ادامه داد: انتخابات تابلوی قدرت ایران در دنیاست و جمعیت بالا در انتخابات از خط مقدم پشتیبانی می‌کند، عدد بالای انتخابات مانند جمعیتی است که در تشییع حاج قاسم شرکت کردند.

طائب عنوان کرد: حضور بالا در انتخابات قصد دارد ماجرای نابودی رژیم صهیونیستی را حل کند و افق رسیدن به قله را دنبال می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از