حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
امام‌ جمعه الشتر:

انتخابات زمینه‌ساز تحول است

انتخابات زمینه‌ساز تحول است

امام‌ جمعه الشتر با اشاره به اینکه انتخابات زمینه‌ساز تحول است، گفت: رقابت‌های انتخابات معرض نمایش ایده‌های مختلف و قدرت ایجاد تحول است به شکلی که نتیجه آن طوری باشد گره از کار مردم باز کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین مراد امیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن محکوم نمودن حملات وحشیانه آمریکا و انگلیس به یمن، اظهارداشت: برای دنیا خباثت‌های ظالمانه آمریکا و انگلیس مجدد نمایان شد و به لطف و اراده خداوند این آخرین ائتلاف آمریکایی_انگلیسی در سطح دنیا بوده و به تاریخ خواهد پیوست.

وی افزود: مردم سلسله درزمینهٔ وعده‌های دولت ازجمله موضوع مسکن مهر منتظر کارهای عملی هستند، از مسئولان مربوطه می‌خواهیم هر اقدامی که در این خصوص انجام دادند شفاف‌سازی کنند زیرا این انتظار زیبنده مردم نیست.

امام‌ جمعه الشتر با اشاره به موضوع انتخابات و فرصت ارائه ایده‌ها و سلایق گوناگون در سطح جامعه، عنوان کرد: همه افراد با نگاه‌های متفاوت وارد انتخابات می‌شوند، لذا وظیفه شورای نگهبان بسیار مهم‌تر از چیزی است که ما فرض می‌کنیم و این فضا را برای تمام طیف‌ها ایجاد می‌کند و نه برای یک جناح که خدای‌نکرده بعدازآن اتفاقات تلخی بیفتد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات زمینه‌ساز تحول است، تصریح کرد: رقابت‌های انتخابات معرض نمایش ایده‌های مختلف و قدرت ایجاد تحول است به شکلی که نتیجه آن طوری باشد گره از کار مردم باز کند.

امیدی با اشاره به اینکه زمانی می‌توانیم در انتخابات تحول احساس کنیم که افکار نو و جدید وارد صحنه شوند و این ایده‌ها به مردم ارائه شود تا رأی مردم را جذب کنند، گفت: نکته‌ای که بایستی موردتوجه قرار بگیرد این‌ است که ایده‌ها باید داری سه ویژگی‌ باشند اول اقبال عمومی داشته باشند، دوم تحول‌زا بوده و در سطح جامعه نگاه کلی داشته باشد نه نگاه جزئی؛ سومین ویژگی‌ این است که پایه‌ای و مبنایی باشد و فقط وضعیت فعلی را نبینند و مشکلات عامه مردم را حل کنند.

امام‌ جمعه الشتر بیان کرد: هر فردی شایسته تحول‌آفرینی نیست و افرادی می‌توانند تحول ایجاد کنند که چهار ویژگی داشته باشند، ویژگی اول این است که خود شخص تحول‌گرا باشد، دوم اصول تحول را فهمیده باشد، سوم کسی توان تحلیل داشته باشد و چهارم از تجربه کافی برخوردار داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت رجب و مناسبت‌های این ماه مبارک، یادآورشد: یکی از مشکلات و رسومات که موردانتقاد مردم شهرستان است هزینه‌های سنگین فاتحه‌خوانی، عروسی‌ها و دیگر مراسمات کمرشکن است و همه ما نسبت به عدم تلاش برای جلوگیری از آن، در پیشگاه خداوند مسئول هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از