حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون اوقاف و امور خیریه لرستان مطرح کرد:

انتخابات صحنه‌ای از حضور مردم برای حفظ نظام‌اسلامی

انتخابات صحنه‌ای از حضور مردم برای حفظ نظام‌اسلامی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی به حضور در صحنه‌هاست، انتخابات صحنه‌ای از حضور مردم برای حفظ نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: موضوع انتخابات مورد تأکید امامین انقلاب است، ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم که امام(ره) فرمودند حفظ این نظام از اوجب واجبات است یعنی از هر واجبی واجب‌تر حفظ جمهوری اسلامی است.

وی افزود: حفظ نظام جمهوری اسلامی به حضور در صحنه‌هاست، راهپیمایی ۲۲بهمن یک صحنه بود و در چند روز آینده انتخابات صحنه دیگری از حضور مردم برای حفظ نظام اسلامی است، در ۴۵ سال گذشته مردم ایران ثابت کردند باوجود مشکلات همواره پای نظام ایستاده‌اند و بار دیگر با شرکت در انتخابات پوزه استکبار و همه ایادی داخلی و خارجی آن‌ها را به خاک خواهند مالید.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: افرادی ممکن است به دلیل شرایط اقتصادی گله‌مند باشند اما قهر با انتخابات باعث حل مشکلات نمی‌شود، حضور حداکثری و انتخاب نامزد اصلح باعث می‌شود که بر مشکلات غلبه کنیم، افراد دلسوز باید دیگران را برای حضور در انتخابات تشویق کنند که افراد شایسته‌ای که می‌توانند مشکلات را حل کنند انتخاب شوند.

عباس‌زاده عنوان کرد: ما باید فردی را انتخاب کنیم که در‌ شأن مردم لرستان باشد و ان‌شاءالله نمایندگان اصلح در خبرگان و مجلس شورای اسلامی بتوانند با همدلی و وحدت مشکلات را پیگیری و مرتفع کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از