حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
قهرمان لرستانی:

انتخابات پرشور نشان‌دهنده عزم ملی است

انتخابات پرشور نشان‌دهنده عزم ملی است

قهرمان لرستانی گفت: انتخابات پرشور و با حضور گسترده مردم، نشان‌دهنده عزم ملی است.

حامد امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهارداشت: ملت بزرگ ایران در همه صحنه‌های انتخابات، با حضور گسترده و پرشور، تحول و حماسه‌ای را رقم زده‌اند و امسال نیز در ۱۱ اسفند آماده هستند تا بار دیگر به صحنه بیایند.

وی انتخابات پرشور را نشان‌دهنده عزم ملی دانست و افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، مردم‌سالاری دینی را در این روز به نمایش می‌گذارند و به همه دنیا نشان می‌دهند که برای سربلندی ایران عزیز در صحنه حضور دارند.

قهرمان پارالمپیک توکیو تصریح کرد: هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، قدرت و وحدت ملی بیشتر از همیشه به دنیا نمایش داده خواهد شد و همانگونه که مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور، دشمن را ناامید کردند، اینبار نیز با حضور خود، دشمن را به عقب می‌رانند.

امیری عنوان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است، بنابراین همه اقشار مختلف مردم و بنده به عنوان یکی از قهرمانان در روز ۱۱ اسفند در انتخابات شرکت می‌کنم و با رای خود، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید خواهیم کرد.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بستر لازم برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور فراهم شد و ملت ایران با حضور در انتخابات، بار دیگر با آرمان‌های امام و شهیدان بیعت می‌کنند که همیشه به عنوان پشتوانه نظام در صحنه حضور داشته باشند.

قهرمان لرستانی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات طی این سال‌ها یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که جلوه‌هایی ناب از مردم‌سالاری دینی و وحدت را به نمایش می‌گذارند.

امیری یادآورشد: حضور مردم در انتخابات سبب می‌شود تا توطئه‌های دشمن در این زمینه خنثی شود و مهم‌ترین پیام حضور مردم در این صحنه سیاسی، مشارکت در سرنوشت کشور است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از