حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه موقت بروجرد:

انتخابات پرشور عزت را به همراه دارد

انتخابات پرشور عزت را به همراه دارد

امام جمعه موقت بروجرد گفت: انتخابات پرشور، عزت و سربلندی ملت ایران را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم بیرانوند صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: به برکت وجود رهبر انقلاب اسلامی ایران، انقلاب هر روز مقتدرتر شده و به اهداف و قله نزدیک می‌شود.

وی افزود: امروز می‌بینیم جوانان کشورهایی در حمایت از فلسطین قیام کرده که این برگرفته از همان گفتمان انقلاب است و امروز دشمنان‌ در سرزمین‌های اشغالی گرفتار وضعیتی شدند که روزبه‌روز به نابودی نزدیک می‌شوند.

امام جمعه موقت بروجرد تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی ضربه سختی به دشمنان وارد کرد و ثابت شد که جبهه مقاومت، محکم و استوار در برابر همه آن‌ها ایستاده و دشمن را به عقب خواهد راند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیرانوند با اشاره به دستاوردهای دولت شهید آیت‌الله رئیسی بیان کرد: باید همه خدمات شهید رئیسی را به‌خوبی تبیین کرد و دیدیم در این مدت کشورهایی با ایران همراه شدند.

وی انتخابات پرشور را سبب عزت ملت ایران برشمرد و گفت: مهم‌ترین قدم در انتخابات حضور پرشور است و در مرحله بعد باید فردی انتخاب شود که مانند شهید رئیسی بتواند در مسیر خدمت قدم بردارد و در تراز انقلاب باشد.

امام ‌جمعه موقت بروجرد خاطرنشان کرد: لازم است که جبهه انقلاب به یک جمع‌بندی برسد چراکه همه سرباز ولایت هستیم و در مسیر تحقق اهداف انقلاب باید تلاش کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از