حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
امام جمعه بروجرد:

انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور است

انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور است

امام جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور است و این انقلاب متصل به ظهور خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهار داشت: امروز شاهد حضور پرشور و بی‌نظیر مردم در راهیپمایی روز قدس بودیم که بار دیگر مردم، حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به سقوط نزدیک شده است، افزود: همه این اقدامات نشان می‌دهد که این رژیم جعلی در حال سقوط است و به‌زودی نابود می‌شود.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: حادثه تروریستی در دمشق نشان داد که دست آمریکا و رژیم صهیونیستی در کار بوده که منجر به شهادت هفت نفر از بهترین عزیزان ما شده است اما پاسخی قطعی به این اقدام دشمن داده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: شهادت شهدای حادثه تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، سبب شد تا خون تازه‌ای در رگ‌های ملت ایران بجوشد.

وی یادآورشد: امروز رژیم صهیونیستی در بین همه ملت‌ها بسیار منفور شده و همه مردم در تظاهرات بر علیه رژیم غاصب شعار می‌دهند و خشم خود را فریاد می‌زنند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور است، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب، پیشرفت‌های زیادی رخ داد و عظمت و اقتدار امروز ایران مرهون خون شهدا است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از