حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
اهمیت توجه به ظرفیت مدیران نخبگانی
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد:

اهمیت توجه به ظرفیت مدیران نخبگانی

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت مدیران نخبگانی، گفت: در این شهرستان نخبه‌هایی درزمینهٔ مدیریت وجود دارند که عصاره فضائل و فرهیختگی هستند و ضرورت دارد از وجود این نخبگان در شهرستان و استان استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سپهوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: انسان با تقوا گوش شنوا دارد و این‌طور نیست که خود را عقل کل حساب کند؛ توجه به آموزه‌های اخلاقی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت صله‌رحم و بخشش از دیدگاه اسلام، افزود: دل‌ها به هم متصل هستند و دل مؤمن ارزش بالایی دارد، هر سخن نسنجیده‌ای را نباید به زبان آورد، یک انسانی که دل مؤمنی را بشکند، در تورات، انجیل و قرآن الهی این شخص مورد لعن واقع‌شده است.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: زیرساختی که با منظومه امامین انقلاب در جبهه مقاومت ایجاد شد هیچ خلأیی در این جبهه ایجاد نمی‌شود، فقط حسرتی برای ما است که شخصیتی را از دست می‌دهیم و لیاقت برای کسی است که به شهادت می‌رسد و ناامیدی برای رژیم غاصب صهیونیستی است که به هیچ‌یک از اهدافش نمی‌رسد.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح و مقاومت، تصریح کرد: نیروی انسانی و مجاهد فی سبیل الله به فضل الهی در جبهه و برای مواجه سخت قطعاً پیروز است، آنچه حلقه مفقوده است این می‌باشد که در جهاد تبیین ضعیف عمل کرده‌ایم، توانمندی نظامی ایران آن‌چنان است که نه‌تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکای جنایتکار نیز کاری از پیش نخواهد برد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به واهمه دشمنان از ایران قوی، بیان کرد: امروز دفاع ما از لبنان، یمن و سوریه، یک دفاع ترکیبی است، بخش عمده آن، اعتقادات اسلامی ما در دفاع از مظلوم است، برنامه دشمنان نهایتاً ایران است که کشور را تجزیه کند و در فضای تقابل، زیاده‌خواهی کنند و بر منافع ما مسلط شوند، با این نگاه باید متوجه شویم جنگ ما، جنگ ایران در لبنان، یمن و سوریه است، پس باید با تمام وجود به محور مقاومت کمک کنیم.

وی تصریح کرد: از جناب آقای شفقت، استاندار سابق تشکر می‌کنیم، محبت ایشان به استان و شهرستان مشهود بود، شبانه‌روز در حال خدمت و مجاهدانه تلاش کردند، مردم لرستان قدر زحمات ایشان را خواهند دانست؛ به استاندار جدید نیز تبریک عرض می‌کنیم، ایشان در خدمات‌دهی به مردم و جدیت و روحیه جهادی را بیشتر کند چراکه فرزند این استان بوده و انتظار ما از ایشان بیشتر است.

سپهوند با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت مدیران نخبگانی، گفت: از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود، سهم استان بایستی قابل‌توجه باشد، در این شهرستان نخبه‌هایی درزمینهٔ مدیریت وجود دارند که عصاره فضائل و فرهیختگی هستند و ضرورت دارد از وجود این نخبگان در شهرستان و استان استفاده شود؛ سرانه نخبگی در کوهدشت، سبقه دفاع مقدس، سهم علم و فناوری فرزندان این شهرستان را در نظر بگیرید.

 امام جمعه کوهدشت بیان کرد: امام جمعه شهر خدمتگزار همه طیف‌ها و گروه‌ها است، کوهدشت را ساخت، تجربه‌های تلخ گذشته را نظاره کنید، این تقابل قدرت و جناح‌ها نتوانسته خدمتی در خور و شأن این شهرستان ایجاد کند، کسانی که امروز در جایگاه خدمت هستند را تخریب نکنیم، آن‌ها را حمایت کنیم، روزی نوبت به شما شد، باید شما نیز حمایت شوید، بایستی همه با وحدت و همدلی به چرخه فعالیت و پیشرفت شهرستان کمک کنیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از