حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/14 شمسی | 2024/08/04 میلادی
امام جمعه الشتر مطرح کرد:

اهمیت مدیریت فضای مجازی

اهمیت مدیریت فضای مجازی

امام جمعه الشتر گفت: بایستی از افکار را در برابر فریب دشمن در فضای مجازی مراقبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام مراد امیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الشتر اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه یار صدیق حاج قاسم، مرد مقاومت جهان اسلام را بر امت اسلامی، کشور ایران و مردم غزه تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: بایستی از افکار را در برابر فریب دشمن در فضای مجازی مراقبت کرد، چراکه دشمن درصدد زیر سؤال بردن نیروهای امنیتی و دولت تازه شکل‌گرفته و نوپای ما و همچنین نا امن جلوه دادن کشور می‌باشد.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه شیعه اهل تزویر نیست، عنوان کرد: سابقه شیعه به کنار علقمه برمی‌گردد، همان زمان که دشمن در روبه‌رو شدن با اهل‌بیت(ع) ناتوان بود اما تزویر می‌کرد؛ ولی شیعه اهل تزویر نیست و خواهیم دید که دشمن جنایتکار صهیونیستی پاسخ سخت و دردناکی را در زمان و مکان مناسب دریافت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: عدالت، آزادی و مبارزه با ظالمان و ستمگران از جمله آرمان‌های اهل‌بیت(ع) است که وظیفه ما شناساندن آن به جهانیان است چراکه دشمنی دشمنان اسلام با امت اسلامی همین آرمان‌ها و افکاری است که جهان را بیدار کرده و این بیداری موجب شد که همه ما متوجه وجود وجدان‌های پاک پراکنده در عالم شویم.

وی با اشاره به‌روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، بیان کرد: اگر بخواهیم ابعاد عظمت کار مدافعان حرم را بدانیم و بسنجیم لازم است به حرکتی توجه کنیم که در دنیا در حال شکل گرفتن است و مردمانی از سراسر دنیا به دفاع از حرم و آرمان‌ها و افکار اهل‌بیت (ع) برخاسته‌اند، افکاری که کهنه نمی‌شوند و دنیا برای همیشه تشنه‌ی آن‌هاست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از