حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

ایجاد ۲۵هزار شغل در لرستان تا پایان امسال

ایجاد ۲۵هزار شغل در لرستان تا پایان امسال

استاندار لرستان گفت: نرخ بیکاری در لرستان باید یک رقمی شود و این یک رقمی شدن با ایجاد ۲۵ هزار شغل انجام می‌شود که امیدوارم آخر امسال به ۲۵ هزار شغل در استان برسیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد،‌ اظهار داشت: مسئله محوری لرستان، اشتغال است که می‌تواند سبک زندگی را در استان متحول کند به جهت اینکه آسایش و آرامش را برای جامعه به همراه دارد بر این اساس به همه دستگاه اعلام کردیم جدیت بیشتری برای شکوفا شدن اشتغال در استان داشته باشند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های استان برای ایجاد اشتغال، افزود: ان‌شاءالله بتوانیم تا مهرماه چند رویداد تخصصی مانند جشنواره عسل، انار، گندم و... را برگزار کنیم که درآمد‌های جدیدی را برای استان به همراه داشته باشند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در استان لرستان باید از ۱۱.۹ درصد بیکاری به ۹ درصد برسیم و برای کاهش این سه درصد باید کارهای بسیاری را در زمینه گردشگری، آموزش، صنعت، کشاورزی و... انجام دهیم.

وی بیان کرد: نرخ بیکاری در استان باید یک رقمی شود و این یک رقمی شدن با ایجاد ۲۵ هزار شغل انجام می‌شود که امیدوارم آخر امسال به ۲۵ هزار شغل در استان برسیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از