حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/27 شمسی | 2024/10/18 میلادی
ایستادگی ملت‌های آزادی‌خواه دشمن را نابود می‌کند
امام جمعه بروجرد:

ایستادگی ملت‌های آزادی‌خواه دشمن را نابود می‌کند

امام جمعه بروجرد گفت: ایستادگی و مقاومت ملت‌های آزادی‌خواه دشمن را نابود می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین اسلام، مقاومت و ایستادگی است که امروز ملت‌های آزادی‌خواه در برابر دشمن ایستاده و در این نبرد، جبهه حق پیروز است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، افزود: سازمان ملل در این روزهایی که دنیا شاهد جنایات دشمن است اما سکوت اختیار کرده و این‌همه جنایت و نسل‌کشی را تماشا می‌کند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و نشان داده‌اند که یاریگر مظلومان عالم هستند و امروز وقتی به لبنان و غزه کمک می‌کنیم درواقع به خودمان کمک کرده‌ایم.

حسینی عنوان کرد: ایستادگی در برابر دشمن از دستورات خداوند است لذا دشمن تلاش دارد تا دین خدا را از بین ببرد اما همه ما باید محکم و استوار بایستیم تا جبهه کفر را از صحنه روزگار حذف کنیم.

وی بابیان اینکه دفاع از مظلومان عالم درواقع دفاع از اسلام است، گفت: دشمن در جنگ هشت‌ساله علیه ایران شکست خورد ولی بعد از سال‌ها دشمن، داعش را ایجاد کرد تا بتواند به اسلام و انقلاب ضربه بزند که از کشورهای عراق و سوریه آغاز کرد ولی ایستادگی این ملت‌ها و مقاومت شهید سردار سلیمانی داعش را نابود کرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی خمینی، یادآور شد: شهادت ایشان سبب خروش ملت ایران شد و خون شهدای انقلاب سبب گردید تا این مسیر نورانی ادامه یابد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از