حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

باجولوند در مسابقات پارالمپیک پرچمدار انقلاب اسلامی بود

باجولوند در مسابقات پارالمپیک پرچمدار انقلاب اسلامی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه جوان ورزشکار پلدختری پرچمدار انقلاب اسلامی در مسابقات پاریس بود گفت: باجولوند مدال خود را در سرزمینی که بیشترین دشمنی را با انقلاب اسلامی دارد، تقدیم شهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مجید بیرانوند شامگاه دوشنبه در مراسم استقبال از باجولوند نایب قهرمان پارالمپیک پاریس که در ورزشگاه شهید سرمالیان برگزار شد اظهارداشت: امروز جنگ عقیده‌ها و جنگ‌ فضای مجازی  فرهنگ‌هاست که امروز باجولوند ورزشکار و پهلوان غیرتمند پلدختری در این جنگ فرهنگی سربلند و پیروز بیرون آمد.

وی افزود: باجولوند در سرزمینی که بیشترین دشمنی‌ها را با انقلاب اسلامی دارد و زمانی مقر منافقین بوده و بر علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی می‌کردند با افتخار مدال خودش را به شهدایی تقدیم کرد که همان‌ها جان عزیزان را در دفاع از آرمان‌های انقلاب گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه امروز جنگ رسانه و عقیده‌هاست عنوان کرد: دشمن امروز به این نتیجه رسیده که با سلاح جنگی در مقابل ملت ایران توان مقابله ندارد و به جنگ فرهنگی و عقیده‌ای روی آورده است.

وی بیان کرد: باجولوند در این جنگ پرچمدار انقلاب اسلامی بود و در این مسابقات هم در میدان و هم در صحنه دیپلماسی فرهنگی با شجاعت و دلاوری بیرون آمد و مدال خود را به شهدای انقلاب اسلامی و شهدای شهر پلدختر تقدیم کرد.

بیرانوند گفت: اینجا پلدختر است، جایی که با قطره قطره خون شهدا و عطر و بوی شهدا رنگ‌آمیزی و عطرآگین شده است بنابراین باید قدر مردم و این شهر را بدانیم.

وی با بیان اینکه با وجود همه هزینه‌ها پشتیبان انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: به عنوان کوچکترین عضو بسیج و سپاه در خدمت مردم ولایتمدار، انقلابی و بسیج دوست پلدختر هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر ضمن آرزوی موفقیت برای جوانان پلدختری در همه عرصه‌ها خاطر نشان کرد: از مردم و مسئولان شهرستان که مراسم استقبال از پهلوان و قهرمان پلدختری را فراهم کردند، تقدیر می‌کنم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از