حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی

بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

بانوان ملی‌پوش به عنوان تماشاگران ویژه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم است.

تمرین امروز این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعدازآن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعدازاین که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت. الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از