حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
در هفته کتاب؛

با تخفیف 25 درصد از کتاب‌فروشی‌ها خرید کنید

با تخفیف 25 درصد از کتاب‌فروشی‌ها خرید کنید

کتاب‌فروشی‌های عضو سامانه «بازار کتاب» به مناسبت سی‌ و یکمین دوره هفته کتاب در کنار فروش مجازی، فروش حضوری با 25 درصد تخفیف نیز خواهند داشت.

به گزارش سفیرافلاک، علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری از ۲۷ آبان تا ۲ آذر ۱۴۰۲ به مدت ۶ روز از کتاب‌فروشی‌های عضو سامانه «بازار کتاب» با یارانه ۲۵ درصدی کتاب خریداری کنند.

کتاب‌فروشی‌های عضو سامانه «بازار کتاب» هم‌زمان با فروش مجازی، فروش حضوری نیز خواهند داشت و به هر کد ملی ۲۵ درصد یارانه تا سقف خرید ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد. کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول این یارانه می‌شوند و کتاب‌های آموزشی، کمک‌آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی کتاب‌خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت‌نشده‌اند مشمول یارانه نخواهند شد.

فهرست و مشخصات کتاب‌فروشی‌های عضو این سامانه در آدرس bazarketab.ir قابل‌مشاهده است.

مرکز پشتیبانی و پاسخگویی با شماره تماس ۹۱۰۰۹۸۹۸ـ ۰۲۱ برای پاسخگویی و راهنمایی درباره فرآیندهای ثبت‌نام، فروش و خرید کتاب از طریق «بازار کتاب» برای کتاب‌فروشان و خریداران در نظر گرفته‌شده است.

سی‌ و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم آبان‌ماه آغاز به کار کرد و تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای خبر/

منبع: فارس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از