حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

بخش اعصاب و روان بیمارستان‌چمران، بهره‌برداری می‌شود

بخش اعصاب و روان بیمارستان‌چمران، بهره‌برداری می‌شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: بخش اعصاب و روان بیمارستان چمران، سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» محمدرضا امانتچی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، اظهارداشت: در شهرستان بروجرد ۸۵ مرکز بهداشتی و ۲۵ مرکز جامع سلامت وجود دارد که خدمات مختلفی را به شهروندان ارائه می‌دهند.

وی افزود: مرکز درمانی تخصصی زرین‌کوب در طول یک ماه به بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ بیمار خدمات ارائه می‌دهد که با توجه به ظرفیت این مرکز، قابلیت افزایش خدمات تا ۳ هزار نفر وجود دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح کرد: در راستای افزایش جمعیت و جلوگیری از سقط‌های غیرمجاز، مراکز نفس در شهرهای استان افتتاح شد که این مرکز در بروجرد نیز افتتاح‌شده است.

امانتچی با اشاره به خدمات بیمارستان آیت‌الله بروجردی (ره) عنوان کرد: با توجه به اینکه یک‌هزار و ۵۰۰ بیمار سرطانی در این شهرستان وجود دارد، بخش رادیوتراپی و پرتودرمانی بیماران سرطانی در این بیمارستان کلنگ‌زنی شده که اجرای این پروژه عمرانی همراه با مشارکت خیرین بوده که بالغ‌بر ۸ میلیارد تومان کمک کردند و این پروژه در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یادآور شد: پروژه اورژانس بیمارستان آیت‌الله بروجردی(ره) ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال افتتاح خواهد شد، همچنین بخش اعصاب و روان در بیمارستان چمران تا سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات در این حوزه، پرداخت دیرهنگام حق‌الزحمه پرستاران و پزشکان است که تلاش می‌شود تا این مشکل برطرف گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از