حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
بروجرد غرق در عطر شهادت
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

بروجرد غرق در عطر شهادت

امروز بروجرد غرق در عطر شهادت بود و با حضور پرشور مردم شهیدپرور این شهرستان پیکر شهید نقوی از شهدای پدافند هوایی تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، دیار فرزانگان و علما بیش از یک هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است و همچنان راه شهدا توسط جوانان ادامه دارد، امروز پیکر یکی دیگر از فرزندان این شهرستان بر روی دستان مردم شهیدپرور بروجرد تشییع شد.


از همان ابتدای صبح، حال و هوای شهر با دیگر روزها متفاوت بود، خیابان‌هایی آب و جارو کشیده، مردمی ایستاده برای استقبال از شهید، بنرهایی برافراشته با عکسی مزین به نام شهید، بوی عود و اسفند، همگی نشان از ورود یک میهمان عزیز به شهر را نوید می‌دادند.


امروز بروجرد به برکت حضور پیکر پاک شهید «مهدی نقوی» از شهدای پدافند هوایی، بوی بهشت می‌داد، شهیدی که جمعه شب بر اثر حملات رژیم‌صهیونیستی به شهادت رسید و امروز همه برای مراسم تشییع آمدند تا بگویند راه شهدا ادامه دارد.


امروز مردم قدرشناس و شهیدپرور بروجرد برای مراسم تشییع آمدند تا بگویند قدر این فداکاری را به خوبی می‌دانند و راه شهدا را ادامه می‌دهند.

بروجرد غرق در عطر شهادت

با خون هر شهید، خون تازه‌ای در رگ‌های ما به جریان میفتد

 


زینب محمدی یکی از شهروندان بروجردی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که شهید نقوی از دیار بروجرد است، این شهر عزیزان زیادی را در مسیر انقلاب و اسلام تقدیم کرده که نمونه آن‌ها شهید بروجردی، شهید صارمی، شهید صالحی، شهید نقوی و هزاران شهید دیگری است که جانشان را برای این انقلاب تقدیم کردند.


وی افزود: امروز آمده‌ایم تا بگوئیم راه شهدا ادامه دارد و ما به عنوان نسل جوان در مسیر اسلام و انقلاب قدم برداریم، بزرگترین افتخار ما شهادت است و همین روحیه شهادت‌طلبی سبب شده تا در مسیر انقلاب موفق باشیم.


شهروند بروجردی تصریح کرد: دشمنان بدانند با خون هر شهیدی، خون تازه‌ای در رگ‌های ما به جریان میفتد و مصمم‌تر از همیشه برای نابودی استکبار و رژیم کودک‌کُش در صحنه حاضر هستیم و تا نابودی دشمن از پای نخواهیم نشست.


محمدی بیان کرد: رژیم‌صهیونیستی بداند با این اقدامات، راه به جایی نمی‌برد و در برابر هر اقدامی که انجام دهد، پاسخی سخت دریافت می‌کند و به فرموده رهبری دوران بزن در دو تمام شده است که ایران اسلامی در دو عملیات وعده صادق نشان داد که به هر تحرکی از سوی دشمن، جوابی سخت می‌دهد.


وی یادآور شد: امروز ما ملت ایران در دفاع از مردم لبنان و غزه در صحنه حضور داریم و دشمنان بدانند که این حملات و یا ترور شخصیت‌ها و فرماندهان جبهه مقاومت، هیچ کمکی به آن‌ها نمی‌کند و زوال آن‌ها سرعت گرفته است.


شهروند بروجردی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در اوج قله اقتدار و قدرت قرار دارد و این حملات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نمی‌تواند خدشه‌ای به این اقتدار وارد کند چرا که فرزندان این سرزمین، شهادت را در راه دفاع از وطن افتخار می‌دانند و هر کدام از ما که امروز در این مراسم تشییع شهید نقوی حضور داریم، در واقع با حضورمان اعلام می‌کنیم که با توکل بر خدا، ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم.

بروجرد غرق در عطر شهادت

روحیه شهادت‌طلبی در بین جوانان موج می‌زند

 


حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: رژیم‌صهیونیستی برای اینکه به دنیا و به مردمان شهرک‌نشین در سرزمین‌های اشغالی نشان دهد که باز هم می‌تواند حضور داشته باشد، دست به چنین حمله‌ای زد.


وی افزود: امروز حتی صهیونیست‌ها هم نتانیاهو را قبول ندارد و از او تنفر دارند، البته آن‌ها در بین همه مردمان دنیا منفور هستند و همه دنیا به این همه جنایات و خباثت دشمنان پی برده است و می‌بینیم که جوانانی از کشورهای مختلف در دفاع از مظلومان غزه و لبنان قیام می‌کنند.


امام جمعه بروجرد تصریح کرد: در حملات هوایی که جمعه شب رخ داد، پدافند هوایی کشور انصافاً بسیار موفق و با هوشیاری عمل کرد که همه ملت ایران از این اقدام تشکر می‌کنند اما ایران در مقابله با این اقدام دشمن، پاسخی سخت را می‌دهد.


حسینی بیان کرد: امروز دشمن بسیار ضعیف و ناتوان شده است و اگر حمایت‌های آمریکا نباشد، رژیم‌صهیونیستی یک لحظه هم نمی‌تواند دوام بیاورد اما همه این شکست‌های پی در پی دشمن، نشان‌دهنده این است که این رژیم جعلی به زودی نابود می‌شود.


وی عنوان کرد: جبهه مقاومت با ایستادگی توانسته امنیت و آرامش را از رژیم‌صهیونیستی بگیرد و همین ایستادگی و مقابله جبهه مقاومت سبب خواهد شد تا دشمن به عقب رانده شود و از بین برود.


امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شهادت افتخار بزرگی است که نصیب شهدا شده است، گفت: انسان‌هایی مخلص، خدایی و با ویژگی‌های خاص به شهادت می‌رسند لذا همه ما باید تلاش کنیم تا در هر جایگاهی که هستیم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.


حسینی خاطرنشان کرد: شهدا با تقدیم جان خود در واقع نشان می‌دهند که برای استمرار انقلاب و دفاع از وطن اینگونه جان خود را تقدیم کرده و این شهدای عزیز بهترین الگو برای نسل جوان هستند تا در همین مسیر برای حفاظت و موفقیت انقلاب تلاش نمایند.


شهید مهدی نقوی ۲۴ ساله از شهرستان بروجرد، از شهدای پدافند هوایی است که چند شب پیش بر اثر حملات رژیم‌صهیونیستی به شهادت رسید و پیکر پاکش امروز در بروجرد تشییع شد.


انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از