حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
برگزاری پویش «جهادطلایی» جهت حمایت از جبهه مقاومت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد خبر داد:

برگزاری پویش «جهادطلایی» جهت حمایت از جبهه مقاومت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد گفت: پویش جهاد طلایی جهت حمایت از جبهه مقاومت، مردم مظلوم غزه و فلسطین در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: پویش جهاد طلایی جهت حمایت از جبهه مقاومت، مردم مظلوم غزه و فلسطین روز پنجشنبه دهم آبان‌ ماه ساعت ۱۰ صبح در محوطه قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این پویش در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و امام جامعه در رابطه با کمک‌های مالی و مادی به جبهه مقاومت است و بانوان لرستانی می‌توانند با اهداء طلا و کمک‌های نقدی در این پویش شرکت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد با اشاره به تاثیرگذاری زنان در جامعه، تصریح کرد: بانوان همیشه دینشان را به اسلام، انقلاب، دفاع مقدس و در همه سنگرها ادا می‌کنند و امروز هم با شرکت در این پویش به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

وی بیان کرد: برای تجمیع کمک‌ها با همکاری همه دستگاه‌های شهرستان و استان، مردم، گروه‌های جهادی و انقلابی و بسیجیان روز پنجشنبه پذیرای بانوان و خواهران هستیم.

برامکی گفت: امروز جبهه مقاومت در غزه و لبنان خط مقدم مبارزه ما با رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است ان‌شاءالله بتوانیم با شرکت در این پویش گامی در جهت کمک به جبهه مقاومت برداریم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از