حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/14 شمسی | 2024/08/04 میلادی
سرپرست فرمانداری پلدختر خبرداد:

بهره‌برداری از مخزن آب روستای میدان بزرگ پلدختر

بهره‌برداری از مخزن آب روستای میدان بزرگ پلدختر

سرپرست فرمانداری پلدختر گفت: مخزن آب شرب روستای میدان بزرگ پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان علیپوری ظهر امروز در جلسه شورای بازآفرینی شهری پلدختر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به بازدید از روستاهای چم گردله و میدان بزرگ بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: مناطق حاشیه‌ای شهر پلدختر بررسی و احداث پل در منطقه دردیا به سمت چم گردله توسط دستگاه‌های راهداری، راه و شهرسازی، شهرداری، آب منطقه‌ای و منابع طبیعی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز راه ارتباطی میدان بزرگ ظرف ۱۰روز آینده پیگیری و انجام می‌شود، افزود: تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری در محور ارتباطی روستای میدان بزرگ مستقر و کار در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری پلدختر با بیان اینکه پیگیری مخزن آب شرب میدان بزرگ توسط آب و فاضلاب پلدختر در حال انجام است، عنوان کرد: تجهیزات و ابزار لازم توسط آب و فاضلاب خریداری و ظرف چند روز آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه میز خدمت ادارات در روستاهای شهرستان برگزار می‌شود بیان کرد: عمده مشکلات روستاهای شمالی پلدختر آب شرب است که بعد از بازدید از این مناطق حفاری، لوله‌گذاری، جوشکاری و اتصال خط لوله هزار متری که مشکل داشت توسط آب و فاضلاب در حال انجام است و وعده‌های داده شده به مردم را عملیاتی و اجرایی می‌کنیم.

علیپوری با اشاره به اینکه کارواش‌های ورودی جنوبی پلدختر باید ساماندهی شود تصریح کرد: وجود کارواش‌ها در ورودی شهر به صورت نامناسب فضایی جنگ زده به شهر داده و زیبنده شهر پلدختر نیست.

وی با بیان اینکه کارواش‌ها باید حریم جاده را رعایت کنند خاطر نشان کرد: شهرداری پلدختر طرحی آلاچیق مانندی برای ساماندهی کارواش‌ها انجام دهد.

سرپرست فرمانداری پلدختر با بیان اینکه منطقه دردیا باید ساماندهی و آسفالت خیابان اصلی آن انجام شود بیان کرد: پل موقت در منطقه دردیا ایجاد شود تا تردد مردم در مواقع بارندگی در این منطقه با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه آسفالت مناطق هواشناسی و تپه شهدای گمنام پلدختر توسط شهرداری انجام شود گفت: طرح تفصیلی و الحاقی شهر پلدختر پیگیری شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از