حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
شهردار بروجرد:

بودجه شهرداری به ۲۱۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد

بودجه شهرداری به ۲۱۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد

شهردار بروجرد گفت: بودجه شهرداری بروجرد به ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: شهرداری یک نهادی است که بر مبنای درآمد شهرداری اداره می‌شود که از طریق عوارض، صدور پروانه ساختمان و یا فروش اموال هزینه‌های آن مشخص می‌شود.

وی افزود: در سال‌جاری بودجه شهرداری ۹۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تاکنون بیش از ۹۰ درصد از این بودجه محقق شده اما برای بودجه سال آینده ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

شهردار بروجرد تصریح کرد: باتوجه به افزایش بودجه برای سال‌جاری، در نظر داریم تا پروژه‌های عمرانی زیادی را بتوانیم در سطح شهر اجرا کنیم به طوری که از این میزان اعتبار، ۵۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت، ۳۰ میلیارد برای پیاده راه‌سازی، ۱۳ میلیارد برای توسعه باغ فدک و فضای سبز و ۵۰ میلیارد تومان هم برای توسعه پروژه پساب در نظر گرفته شده است.

عیدی‌بیرانوند عنوان کرد: یکی از اقداماتی که شهرداری در دستور کار قرار داده، نصب دوربین‌های ترافیکی در سطح شهر است که با اجرای این پروژه، سرعت‌کاه‌ها جمع‌آوری می‌شود که در سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه خواهد شد.

وی گفت: شهرداری بروجرد طی این مدت با تغییر در فضای شهر، برای زیبایی چهره شهر تلاش‌های زیادی انجام داده و برنامه‌ریزی شده تا در سال آینده بتوانیم خدمات قابل توجهی را در این حوزه ارائه دهیم.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از