حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/07/16 شمسی | 2024/10/07 میلادی
بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا دستاورد طوفان‌الاقصی بود
رئیس دانشگاه لرستان:

بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا دستاورد طوفان‌الاقصی بود

رئیس دانشگاه لرستان گفت: از دستاوردهای عملیات طوفان‌الاقصی این بود که شاهد هستیم امروز در سطح کشورهای اروپا و آمریکا به‌ویژه دانشگاه‌های آمریکا، تجمعات ضد صهیونیستی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، علی نظری با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی اظهار داشت: رژیم نامشروع صهیونیستی، یک رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار است و دفاع از فلسطین جزء آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی افزود: از دستاوردهای عملیات طوفان‌الاقصی این بود که شاهد هستیم امروز در سطح کشورهای اروپا و آمریکا به‌ویژه دانشگاه‌های آمریکا، تجمعات ضد صهیونیستی برگزار می‌شود و بمباران بیمارستان‌ها، مناطق مسکونی و مدرسه‌ها از جمله جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی است که جهان به آنها آگاه شده است.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: عملیات‌های وعده‌ صادق، اوج اقتدار ایران اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که براساس پیروی از دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده معظم، شجاع، حکیم و فرزانه انقلاب صورت گرفت و مردم ایران با گرایش‌های مختلف سیاسی، حامی عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند و سخنرانی مقام معظم رهبری در جمعه نصر، اوج اتحاد و وحدت ایران بود.

نظری با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای و روانی دشمن شکست خورده است گفت: شاهد هستیم همه افکار عمومی دنیا از جنایت‌های رژیم‌ صهیونیستی آگاه شده و عملیات‌های وعده‌ صادق براساس مبانی دینی و فقهی، عقلانی، منطقی و منطبق با اصول حقوق بین‌الملل و دفاع مشروع بود.

وی یادآور شد: ایران با اقتدار تحت فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، عملیات‌های خود را براساس دفاع مشروع انجام داد و اگر نیاز باشد و رهبری معظم تشخیص دهند این عملیات‌ها در آینده هم تداوم خواهد یافت.

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد: اقدامات رژیم نامشروع صهیونیستی براساس توانمندی‌های این رژیم نیست بلکه بر پایه زبونی، خواری و عجز این رژیم در برابر اقتدار محور مقاومت است و همه وظیفه داریم در بحث جهاد تبیین هم علاوه بر تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های دشمنان را هم برای نسل نوجوان، جوان و دانشجو، تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه محور وحدت، مقام معظم رهبری و اجرای رهنمودهای ایشان است، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم‌ صهیونیستی، سگ‌ هار آمریکاست و همه کشورهای اسلامی باید کوشش کنند وحدت بین خود را در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی تقویت کنند تا سرعت زوال این رژیم، افزایش یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از