حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

تابلوی نقض حقوق بشر در غزه نمایان است

تابلوی نقض حقوق بشر در غزه نمایان است

تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: این روزها تابلوی نقض حقوق بشر در غزه نمایان است و بار دیگر ثابت شد که غرب، بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حقوق‌ بشر یعنی رعایت حقوق فردی و اجتماعی و این حقی است که برای بشر قائل شده که در سازمان‌های بین‌المللی ۱۰ دسامبر به عنوان روز حقوق بشر به رسمیت شناخته ولی متاسفانه این نام توسط اجانب، استکبار و نظام سلطه مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

از دید غرب، حقوق بشر یعنی حقوق خودشان و حقوق بشر را مانند سایر کلمات به سمت و سوی سیاسی برده و در خدمت اهداف خود تفسیر می‌کنند که امروز می‌بینیم آمریکا و رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم فلسطین و غزه را مورد جنایات و ظلم قرار داده و چون مردم فلسطین از خود دفاع می‌کنند را تروریست می‌دانند.

از دید غرب، کسانی که در مقابل نظام سلطه بایستند، تروریست هستند و اگر هر کشوری همسو با اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا نباشد تروریست شناخته می‌شود و این یعنی حقوق بشر را فقط مختص آمریکا و صهیونیست می‌دانند.

حقوق بشر واژه خوبی است اگر به درستی از آن استفاده شود و امروز صهیونیست و غرب فقط افراد دارای تابعیت کشور خود را بشر دانسته و مابقی ملت‌ها را که در راستای اهداف پلید آنها حرکت نمی‌کنند ضدحقوق بشر می‌دانند.

سال‌ها پیش رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین ایجاد شد و فلسطین که سرزمین مادری مردم فلسطین است توسط قوم یهود مورد تعرض قرار گرفته است، در عملیات طوفان‌الاقصی، حماس از خود دفاع کرد و در واقع این عملیات دفاع از حیثیت خودشان بود که محکم در برابر دشمن ایستاده و تاکنون ۱۸ هزار نفر شهید را تقدیم کردند که تعداد زیادی از شهدا، کودکان و زنان هستند.

امروز حقوق بشر از مردم مظلوم فلسطین حمایت نمی‌کند و این روزها تابلوی نقض حقوق بشر در غزه نمایان است و این منطقه به یک زندان روباز تبدیل شده که توسط مدعیان حقوق بشر مورد تعارض قرار گرفته است اما بار دیگر ثابت شد که غرب، بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

انتهای خبر/

نویسنده: امیرعلی‌حیدر امیری، تحلیلگر مسائل سیاسی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از