حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

تایید صلاحیت ۳۸۶ کاندیدا برای انتخابات‌مجلس در لرستان

تایید صلاحیت ۳۸۶ کاندیدا برای انتخابات‌مجلس در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به تایید صلاحیت ۳۸۶ کاندیدا برای انتخابات مجلس در لرستان گفت: به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در لرستان ۴۰ نامزد تایید صلاحیت شده وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار عصر امروز در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه‌های انتخابیه لرستان، تعداد افراد تایید صلاحیت شده برای انتخابات پیش‌رو در لرستان را ۳۸۶ نفر برشمرد و اظهارداشت: برای هر کرسی حدود ۴۰ نفر با یکدیگر رقابت می‌پردازند که در نهایت ۹ نفر به مجلس راه پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مولفه رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت توسط مقام معظم رهبری مورد تاکید است افزود: در این برهه تمام اقدامات لازم برای عزت جمهوری اسلامی اندیشیده شده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: چهار مولفه مدنظر مقام معظم رهبری جدا شدنی نیستند بنابراین همگان باید جهت برگزاری انتخابات تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداها از بامداد سوم اسفندماه به مدت هفت روز آغاز می‌شود گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو سبب ناامیدی دشمن و اقتدار نظام می‌شوند؛ دشمن می‌خواهد انتخابات در کمترین سطح مشارکت برگزار شود اما مردم ما هوشیار هستند و با حضورشان دشمنان را ناامید می‌کنند.

زیویار با تاکید بر اینکه کاندیداها باید از تخریب رقیب خودداری جداً خودداری و در فضای سالم اقدام به معرفی خود کنند تصریح کرد: در طول ۴۵ سال گذشته کشور به اندازه کافی تجربه لازم را برای برگزاری انتخابات کسب کرده و همواره مورد هجوم توطئه دشمن بوده است اما مردم همواره نشان داده‌اند که در پیچ‌های سخت حامی نظام هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از