حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خبر داد:

تحقق ۸۷۴ میلیارد از مصوبات حوزه آب لرستان

تحقق ۸۷۴ میلیارد از مصوبات حوزه آب لرستان

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۸۷۴ میلیارد تومان از مصوبات بخش آب لرستان محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، داریوش حسن‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با مصوبات بخش آب لرستان در جریان سفر دور اول رئیس جمهور به استان لرستان اظهارداشت: در سفر رئیس جمهور به استان برای طرح‌های بخش آب استان ۱۴ مصوبه داشتیم که اکثر آن‌ها به نتیجه رسیده و یا در زمان مقرر به اهداف تعیین شده می‌رسند.

وی با اشاره به تحقق ۸۷۴ میلیارد تومان از اعتبارات این طرح‌ها افزود: آبگیری سد و شبکه کمندان، تکمیل سد حوضیان، تکمیل سد تاج امیر، تکمیل سد و شبکه مروک، عملیات فاز یک شبکه آبیاری سد ایوشان، تکمیل آبرسانی به شهر ازنا، تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ جایدر، چم‌مهر، نیله و اسماعیل‌آباد از جمله مصوبات مذکور بود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجرای سد و نیروگاه معشوره را یکی دیگر از مصوبات بخش آب استان لرستان برشمرد و گفت: کارفرمایی اجرای آن به شرکت توسعه آب و نیروی ایران محول شده است و پیگیری اخذ مجوز ماده ۲۳ و تکمیل مطالعات آن در دستور کار شرکت مذکور قرار دارد.

وی عنوان کرد: با اجرا و تکمیل این طرح‌ها ۱۶ هزار و ۴۵۰ هکتار به اراضی آبی استان لرستان اضافه می‌شود و اشتغال ۸ هزار و ۲۲۵ نفر نیز فراهم خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از