حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/07/16 شمسی | 2024/10/07 میلادی
تشکیل پرونده قضایی برای تخلفات شهربازی کیو
مدیرکل استاندارد لرستان خبرداد:

تشکیل پرونده قضایی برای تخلفات شهربازی کیو

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: به صورت جدی پیگیر تخلفات فک‌پلمب وسایل غیراستاندارد شهربازی کیو از طریق قضایی هستیم و در این زمینه پرونده تشکیل شده است.

مرتضی رهنما در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: بسیاری از وسایل پارک‌های شهر خرم‌آباد استاندارد می‌باشند و مجوز هم دارند و بسیاری هم فاقد هرگونه مجوز هستند و اداره‌کل استاندارد لرستان پیگیر این مسئله است.

وی افزود: اداره‌کل استاندارد از طریق معاونت عمرانی به فرمانداری‌ها و بعد به شهرداری‌های استان موارد قانونی و استاندارد وسایل تفریحی را گوشزد می‌کند و اگر شهرداری‌های استان موارد قانونی رعایت استاندارد و اخذ مجوز وسایل تفریحی پارک‌ها را رعایت نکنند از طریق دادستانی اقدام می‌کنیم.

مدیرکل اداره استاندارد لرستان با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان تصریح کرد: در همین زمینه تاکنون برای دو شهرداری لرستان سه پرونده در دادگاه تشکیل داده‌ایم.

رهنما بیان کرد: مسئولیت مستقیم وسایل غیراستاندارد پارک‌های لرستان که وسایل تفریحی آن متصدی ندارد با شهرداری‌هاست و همه شهرداری‌ها باید نسبت به استانداردسازی و اخذ مجوز اقدام کنند وگرنه پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل می‌شود.

وی همچنین با اشاره به وضعیت غیراستاندارد برخی وسایل شهربازی کیو خرم‌آباد، گفت: چند وسیله شهربازی کیو استاندارد دارد و چندین وسیله دیگر هم در حال اخذ مجوز است و چند وسیله غیراستاندارد این مجموعه توسط اداره‌کل استاندارد پلمب شده است.

مدیرکل اداره استاندارد لرستان با اشاره به تخلف محرز پیمانکار کیو در زمینه فک‌پلمب وسایل، افزود: بهره‌بردار، وسایل غیراستاندارد پلمب‌شده را غیرقانونی و شخصاً فک‌پلمب کرده که به صورت جدی پیگیر این تخلف در شهربازی کیو از طریق قضایی هستیم و در این زمینه پرونده تشکیل شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از