حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
تشکیل کارگروه جذب سرمایه‌گذاری در کوهدشت
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد:

تشکیل کارگروه جذب سرمایه‌گذاری در کوهدشت

امام جمعه کوهدشت گفت: کارگروه جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان تشکیل‌ شده است و در جلسه نخست آن در مورد چندین پروژه صنعتی برای شهرستان تبادل‌نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سپهوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: یاد حساب‌ و کتاب و یقین به آخرت بازدارنده از گناه بوده و سوق‌دهنده به سمت انجام وظایف دینی است، مسئله آخرت آن‌چنان اهمیت دارد که خداوند متعال در قرآن از مسئله یقین به آخرت سخن به عمل می‌آورد.

وی با اشاره به تحولات منطقه، افزود: با توجه به اینکه در زمینهٔ حمایت از فلسطین، لبنان و مظلومان امت اسلامی خود را مکلف می‌دانیم گاهی به کارکردهای اقتدار و مسائل اجتماعی و منافع عمومی دقت نکرده‌ایم، تقابل با صهیونیست در حمایت از هویت ملی ما صورت می‌گیرد و در نگاه دین از مستضعفان اسلام دفاع کنیم.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: در دکترین پیشرفت، مسئله منطق برتر توسط امامین انقلاب برای ما ترسیم‌ شده است، حرف ما این است که ما فرزندان استدلال هستیم و دین اسلام منطق برتر است و محوریت تصمیم‌گیری در دنیا برای کسی است که استدلال برتر را دارد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باند جنایتکاری هستند که دکترین افسارگسیخته‌شان این است که اعلام می‌کنند نسل برتر هستند و می‌خواهند ایران را به چالش بکشانند و تمامیت اعتقادی ما را از بین ببرند، در مواجه با این مسئله و در نبرد با استکبار جهانی مقاوم و مستحکم هستیم و اصرار داریم که کم نیاوریم.

سپهوند گفت: دشمنان درصدد هستند، نه‌تنها انقلاب اسلامی بلکه ایران قویِ دارایِ هویتِ ملی را به چالش بکشانند، پس ما وظیفه‌داریم از محور مقاومت حمایت کنیم که به‌زودی ان‌شاءالله، محو شدن رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار شاهد هستیم.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: نماز جمعه باشکوه تهران به امامت مقام معظم رهبری، مواضع و اقدامات دستگاه دیپلماسی ما در سفر به کشورهای منطقه و لبنان، شجاعت، عظمت، اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد و این به برکت دین است که روزبه‌روز محور مقاومت و ایران اسلامی درجات رشد، ترقی و صلابت را طی می‌کند.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های وحدت پایه خوبی به همت نماینده مردم در مجلس، فرماندار شهرستان و سایر دستگاه‌های اداری در کوهدشت صورت گرفته است، به‌طوری‌که در هفته پیش‌رو نخستین پروژه سرمایه‌گذاری خارجی بااعتبار ۲۰ میلیون دلار کلنگ‌زنی خواهد شد و امیدواریم این سرآغازی بر حرکت شهرستان به سمت صنعتی شدن شود.

سپهوند گفت: الحمدالله همه پای‌کار هستند، ولی نباید صنعتی که با این حجم اعتبار برای شهرستان آورده می‌شود و در یکسال حدود ۱۲۰ نفر اشتغال‌زایی برای شهرستان ایجاد می‌کند، مانعی برای آن ایجاد شود چراکه با این صنعت‌ها امیدواریم حرکت‌های خوبی در آینده صورت گیرید.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: کارگروه جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان تشکیل‌شده است و در جلسه نخست آن در مورد چندین پروژه صنعتی برای شهرستان تبادل‌نظر شد، همچنین کارگروه حل اختلافات اداری نیز به تصویب رسیده که به‌زودی تشکیل می‌شود و این دو کارگروه تخصصی بخش عمده‌ای از مشکلات را در شهرستان حل خواهند کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از