حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

تفکر بسیجی در جهان گسترش یافته است

تفکر بسیجی در جهان گسترش یافته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: تفکر بسیجی در جهان گسترش یافته است و بسیاری از کشورها از تجربه بسیج استفاده می‌کنند.

به گزارش سفیرافلاک، احمد حسنوند ظهر امروز در دیدار با امام جمعه بروجرد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهارداشت: امام خمینی(ره) در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج را صادر کردند و با این اقدام توانستند ظرفیت عظیم مردمی بسیج را در اختیار قوای مسلح قرار دهند.

وی با بیان اینکه بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح کارنامه درخشانی دارد افزود: امروز بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی است که می‌تواند در اختیار دولت‌ها باشد و مشکلات را برطرف کند و هر دولتی از این ظرفیت استفاده کرد موفق شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: روحیه و تفکر بسیجی، کلید مشکل‌گشای مسائل کشور است لذا می‌بینیم برخی با تفکر بسیجی همیشه در میدان خدمت حضور دارند و از آنجایی که در تمام صحنه‌ها مردم حضور دارند، همه مردم ایران بسیجی و دارای تفکر بسیجی هستند.

وی با اشاره به ورود بسیج در ۱۰ عرصه مختلف، بیان کرد: در عرصه سازندگی ساخت و تعمیر ۳۰ منزل مسکونی محرومان در بروجرد انجام شده است، همچنین در حوزه بهداشت و درمان در راستای اجرای طرح شهید رهنمون نیز ۳ هزار و ۷۶۸ نفر از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند.

حسنوند بیان کرد: توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی، راه‌اندازی ۳۹۰ کارگاه خرد خانگی و پرداخت تسهیلات ۳۵ میلیارد تومان در این زمینه، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه در ۱۰ روستا، احیای ۸۶ کارگاه تعطیل و ایجاد شغل برای ۲ هزار نفر، برگزاری یک‌هزار و ۲۰۰ نشست بصیرتی، اعزام ۹۹۰ نفر به اردوی راهیان پیشرفت بخشی از خدمات بسیج طی یک سال گذشته انجام گرفت.

وی گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی همیشه آماده خدمت است و در این زمینه به رسالت خود به خوبی عمل کرده است به‌طوری که می‌بینیم امروز بسیج به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: بسیاری از کشورها برای خروج از زیر بار ظلم و ستم زورگویان عالم، از تجربه موفق بسیج استفاده کرده‌اند به‌طوری که شاهد فراگیر شدن بسیج در بسیاری از کشورها هستیم و در برابر نظام سلطه و دشمنان، از خود دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های امسال هفته بسیج، گفت: بالغ بر ۶۰ برنامه برای هفته بسیج در نظر گرفته شده که یکی از مهمترین این برنامه‌ها، اجتماع بزرگ بسیجیان است که در سوم آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از