حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی

تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار لرستان با اشاره به تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد گفت: این تقاطع به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی و کاهش تصادفات استان لرستان اظهارداشت: تعداد فوتی‌های لرستان در سوانح رانندگی سال گذشته (از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۰ فروردین ماه) ۲۲ مورد بوده که نوروز امسال این تعداد به ۲۰ نفر کاهش پیدا کرده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات دستگاه‌های ذی‌ربط جهت کاهش حوادث ترافیکی در استان افزود: امسال در مدت مذکور بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه سفرهای نوروزی به استان لرستان نسبت به زمان مشابه هشت درصد کاهش داشته است عنوان کرد: کاهش میزان سفرهای نوروزی به استان به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان است زیرا نوروز امسال در ماه رمضان قرار دارد و این در شرایطی است که سه روز از نوروز سال گذشته در این ماه قرار نداشت.

وی بیان کرد: امسال به دلیل تقارن سالروز شهادت حضرت علی(ع) با روز طبیعت، شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته داریم و به طور یقین مردم شیعه استان لرستان عزادار شهادت امیرالمومنین(ع) خواهند بود بنابراین انجام اطلاع‌رسانی ویژه در این مورد با مضمون اینکه در این روز مراعات لازم لحاظ شود، انجام می‌گیرد.

زیویار در بخش دیگری از سخنان خود به گزارش‌های ویژه اعضای شورای راهبردی و کاهش تصادفات اشاره و تصریح کرد: پل شوراب و محور فیروزآباد به سمت سلسله تکمیل شده است و به زودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این تقاطع به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد اما مراسم افتتاح آن با حضور یکی از مسئولان کشوری انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از