حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

تقویت کشور در گرو راه شهید رئیسی است

تقویت کشور در گرو راه شهید رئیسی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: تقویت کشور و جبهه مقاومت در گرو ادامه راه شهید رئیسی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: انتخابات ریاست‌جمهوری در نیمه راه است و هر چیزی که در نیمه راه است باید به سرانجام برسد که اجرای کامل این برنامه به همه آحاد جامعه نیاز دارد و رای هر یک از ما برای سرنوشت کشور بسیار موثر است.

وی افزود: ما با رای خودمان پشتوانه‌‌ای قوی برای ریاست‌جمهوری ایجاد می‌کنیم و این فرد منتخب با اقتدار بالاتری وارد می‌شود و بار دیگر ملت ایران حضور خود را در صحنه نشان می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: شخصی که در انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب می‌شود در واقع ما به آن تفکر و برنامه‌‌هایش رای می‌دهیم و امروز دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، هر کدام نماینده یک جریان فکری هستند لذا کسانی که مشکلات را احساس می‌کنند، راه حل این است که به جریانی که در صدر حل مشکلات است رای داده شود.

درویشی با بیان اینکه نباید به عقب برگردیم، بیان کرد: در انتخابات کسی انتخاب شود که تفکر شهید رئیسی را داشته باشد و ادامه‌دهنده راه شهید خدمت باشد، کسی که بنیان‌های زیادی مانند رفع مشکل مردم را در دستور کار قرار داد لذا برای جلوگیری از تعطیل شدن کارخانه‌ها و وقوع مشکلات باید به کسی رای دهیم که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رای مردم بسیار تعیین کننده است، گفت: امروز تقویت کشور و جبهه مقاومت و همچنین ادامه راه شهید رئیسی، با دادن ‌رای در انتخابات محقق می‌شود و ادای دین به شهدا با حضور در پای صندوق‌های رای میسر است و کسانی که دلسوز هستند باید در  روز انتخابات در صحنه حاضر شوند و به ندای رهبری لبیک گویند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان یادآورشد: کسانی که دل در گرو این نظام و شهدا دارند باید در روز جمعه با حضور خود نشان دهند که راه شهدا ادامه دارد، شهدا با تقدیم جان خود سبب تقویت نظام و کشور شدند و امروز ما با حضور در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح می‌توانیم برای تقویت کشور قدم برداریم.

درویشی بیان کرد: راه تقویت وطن و ایران قوی، رای دادن و حضور پرشور در انتخابات است و این حضور سبب ناامیدی دشمن و از طرفی سبب اقتدار ایران خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از