حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

باید از اخلاق شهید رئیسی الگو گرفت

باید از اخلاق شهید رئیسی الگو گرفت

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید از اخلاق شهید رئیسی برای پیشبرد اهداف الگو بگیریم چرا که داشتن اخلاق می‌تواند رمز موفقیت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، آیت‌الله احمد مبلغی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی که در سالن ورزشی طالقانی برگزار شد، اظهار داشت: فروتنی و تواضع شهید رئیسی سبب عزت وی شد و این ویژگی مهم را علاوه بر اینکه در شخصیت وی مشاهده کردیم در مجامع بین‌المللی نیز به عزت ایران و اسلام تاکید ویژه‌ای داشتند و این عزت را نشان دادند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بسیار برجسته و مهم شهید رئیسی، اخلاق ایشان بود که امروز همه باید از اخلاق شهید رئیسی برای پیشبرد اهداف الگو بگیرند چرا که داشتن اخلاق می‌تواند رمز موفقیت باشد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تواضع شهید رئیسی را می‌توان آنجا دید که وقتی حادثه‌ای مانند سیل و زلزله رخ می‌داد، بدون وقفه و معطلی در منطقه حضور پیدا می‌کرد و برای حل مشکلات مردم حادثه دیده همه تلاش خود را به کار می‌گرفت.

آیت‌الله مبلغی بیان کرد: مقام بالای شهید رئیسی سبب نشد تا دچار غرور شود بلکه روز به روز تواضع مضاعف را در وجود ایشان می‌دیدیم و همین فروتنی سبب شد تا محبوب دل‌های همه مردم ایران و بلکه مردم آزادی‌خواه جهان شود.

وی بیان کرد: هر انسانی که برای رضایت خدا و در مسیر خدا حرکت کند، خداوند هم اجر و پاداش مضاعفی به او عطا می‌کند و پاداش خدمت صادقانه شهید رئیسی شهادت بود که خدا به ایشان اعطا نمود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: بعد از شهادت شهید رئیسی، ملت‌های زیادی از سراسر دنیا پیام تسلیت فرستادند و یا در کشورشان عزای عمومی اعلام کردند که این موارد نشان دهنده شخصیت و اثرگذاری شهید رئیسی بود.

آیت‌الله مبلغی با اشاره به اقتدار ایران، اظهار داشت: عملیات وعده صادق یکی از عملیات‌هایی بود که اقتدار ایران را نشان داد و همچنین شهادت شهید رئیسی و حضور بی‌نظیر مردم برای تشییع پیکر مطهر شهدا بیانگر اقتدار انقلاب بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از