حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

استاندار لرستان گفت: توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است و این نهاد با هدف توجه به محرومان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت عصر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد لرستان که در سالن همایش لشکر ۸۴ ارتش لرستان برگزار شد، اظهارداشت: شهدای خدمت خدماتی را ارائه دادند که یک الگو و روش کار جدیدی برای همه ماست، خدمتی که توجه ویژه سرور ویژه این شهدا شهید رئیسی، توجه ویژه به محرومان بود و در دل مردم محبوب شد.

وی افزود: نیروهای مسلح تا زمانی که در نبرد هستند، دفاع می‌کنند و در زمان‌های دیگر در خدمت مردم هستند که نمونه آن در سیل چند سال پیش در همین استان بود.

استاندار لرستان تصریح کرد: امام راحل نهاد کمیته امداد را چند روز بعد از پیروزی انقلاب تشکیل داد که هدف اصلی توجه به محرومان بود، همچنین در همان روزهای اول پیروی انقلاب، بنیاد شهید هم شکل گرفت که توجه به بازماندگان شهدا بود که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کند.

شفقت بیان کرد: این نهاد خدمات زیادی داده است و در تمام فرآیند زندگی مانند مسکن، اشتغال، تسهیلات، جهیزیه و سایر موارد توجه داشته است که دولت سیزدهم همیشه در کنار محرومان بود و در دنیا سابقه ندارد چنین رئیس‌جمهوری اینگونه با مردم ارتباط برقرار کند و در جهت حل مشکلات آن‌ها قدم بردارد.

وی یادآور شد: لذتی که با درآمد و دسترنج خود فرد تهیه می‌شود با هیچ چیز قابل قیاس نیست و پشتیبانی خانواده‌های تحت پوشش سبب خودکفایی آن‌ها می‌شود.

استاندار لرستان گفت: دنبال این هستیم زنان سرپرست خانوار خودشان توانمند شوند که این برنامه به جد در دستور کار کمیته امداد باشد.

شفقت خاطر نشان کرد: ارتش استان لرستان به همه نوعروسانی که امروز جهیزیه دریافت کردند، مبلغ یک میلیون تومان اهداء کرد که علاوه بر این نیز یک میلیون تومان دیگر هم به این هدایا اضافه می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از