حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج سازندگی:

تولیدکنندگان، افسران جنگ اقتصادی هستند

تولیدکنندگان، افسران جنگ اقتصادی هستند

مسئول بسیج سازندگی با بیان اینکه تولیدکنندگان، افسران جنگ اقتصادی هستند، گفت: امروز باید مقاومت کنیم تا بتوانیم از پیچ تاریخی بزرگ عبور کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار محمد زهرایی ظهر امروز در همایش توانمندی‌های صنعت بروجرد که در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: امروز نبرد تمدنی بین تمدن نوین اسلامی و تمدن پوشالی در حال زوال شکل گرفته که روی دیگر خود را به دنیا نشان داده است.

وی افزود: تعاریف متعارف ما از نبرد دو لشکر تغییر کرده که امروزه نبرد بین حق و باطل نبرد اراده‌هاست، یک طرف کسانی هستند که اراده دارند ولی تجهیزات ندارند و از طرفی کسانی در جبهه مقابل هستند که تجهیزات دارند ولی اراده ندارند و همین اراده و باورها، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است.

مسئول بسیج سازندگی تصریح کرد: در این نبرد، جبهه حق وقتی پیروز است که هزینه نبرد را بپردازد و تاکنون ۲۷ هزار شهید از منطقه غزه را تقدیم کرده و ۸۰ درصد سرزمین این منطقه درگیر جنگ است که درصد زیادی از شهدا زنان و کودکان هستند و دوم اینکه باید مقاومت کرد و کسانی که تجهیزات دارند، توان در لحظه دارند ولی مقاوم در طول زمان نیستند و ارتش رژیم صهیونیستی امروز سردرگم شده است.

سردار زهرایی عنوان کرد: متولیان و تصمیم‌گیرندگان باید در جنگ اقتصادی اقدامات قابل توجهی را انجام دهند و در این راستا باید هزینه بپردازند و اینکه ۶ مولفه جنگ اقتصادی به مردم برمی‌گردد، مردمی که همیشه در صحنه بودند.

وی بیان کرد: سوم اینکه تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند و اگر این سه تا در کنار هم باشند می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز باشیم. امروز باید مقاومت کنیم تا بتوانیم از پیچ تاریخی بزرگ عبور کنیم و همه داشته‌های دشمن در سبد اقتصادی است و باید تلاش کنیم تا در این جنگ پیروز شویم و در این راستا از هیچ ظرفیتی برای تحقق هدفی که در سر داریم، دریغ نکنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد اظهارداشت: مشکل جدی تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف بود و این قرارگاه در بروجرد تشکیل شد و با همکاری چند دستگاه، فعالیت آن آغاز شد.

وی افزود: آسیب‌شناسی واحدهایی که مشکل داشتند توسط سپاه انجام شد که کار بسیار مهمی بود و واحدهایی که مشکل داشتند در چند جلسه، این مشکلات بررسی و ۸۶۰ نفر با راه‌اندازی واحدهای تولیدی که توسط قرارگاه دوباره احیا شد، مشغول به کار شدند و در بروجرد کارگر بیکار نداریم.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: هدف ما رونق تولید و ایجاد اشتغال است و با این اقدامات تلاش داریم تا منویات رهبری در بروجرد محقق شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از