حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

ثبت‌نام جشنواره زنان تاثیرگذار تمدید می‌شود

ثبت‌نام جشنواره زنان تاثیرگذار تمدید می‌شود

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: ثبت‌نام جشنواره زنان تاثیرگذار همچنان ادامه دارد و تا روزهای آتی نیز تمدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فریبا ولی‌پور امروز در مراسم دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار که در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد ضمن فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین تسلیت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شاگرد مکتب زهرا(س)، حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: چهاردهم بهمن ماه سال گذشته دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار به شکل مرکزی در تهران برگزار شد و امروز آئین آغازین و افتتاحیه این کنگره را داریم.

وی افزود: ثبت‌نام جشنواره زنان تاثیرگذار از یک ماه پیش آغاز شده است که خوشبختانه در کل کشور استقبال بسیار زیادی از این جشنواره شد و علی‌رغم اینکه قرار بود در ۸ دی ماه ثبت‌نام تمام و داوری آغاز شود اما روند ثبت‌نام همچنان ادامه دارد و تا روزهای آتی نیز تمدید می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان عنوان کرد: با توجه تراکم زیاد و اختلالاتی که در سامانه جهت ثبت نام وجود داشت، دعوت می‌کنیم در کارگروه‌های هشتگانه به ترتیب کارگروه سیاست‌گذاری و حکمرانی، تعلیم و تربیت، ورزش، فرهنگ و هنر، فعالیت‌های اجتماعی، رسانه و گفتمان‌سازی و کارگروه علمی و پژوهشی ثبت نام کنند تا بتوانیم در آئین تجلیل ملی که گام بعدی زنان تاثیرگذار است و در تهران با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود برترین‌هایی را از زنان لرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان جشنواره زنان تاثیرگذار در دهه فجر معرفی می‌شوند بیان کرد: سال گذشته در روز زن برنامه استانی سومین جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی را داشتیم که منجر به شناسایی ۳۰ نفر از بانوان شاخص و ویژه لرستان در حوزه‌های دوازده‌گانه شد.

ولی‌پور با اشاره به برگزاری آئین رونمایی از کتاب زندگی‌نامه نفرات برگزیده گفت: آئین تجلیل از برگزیدگان کارگروه‌های مختلف حوزوی، دانش‌آموز، فرهنگی، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، بانوان شاغل، خانه‌دار، هنرمند، کارآفرینان، روستائیان و عشایر انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از