حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/17 شمسی | 2024/10/08 میلادی
ثبت ۶۰۰ گروه جهادی خرم‌آباد در سامانه اطلس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد مطرح کرد:

ثبت ۶۰۰ گروه جهادی خرم‌آباد در سامانه اطلس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد با اشاره به ثبت ۶۰۰ گروه‌ جهادی در سامانه اطلس، گفت: ناحیه خرم‌آباد بیشترین تعداد گروه‌های جهادی را در غرب کشور در سامانه اطلس ثبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد برامکی ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیج مردمی با ظهور و بروز در عرصه‌های مختلف توانسته است سوخت اصلی حرکت‌های بزرگ را به خوبی تأمین نموده و اثبات کند که در نزدیکی قله و در این مسیر پرافتخار خستگی ممنوع است.

وی با اشاره به تعامل کم نظیر سپاه ناحیه خرم‌آباد با مجموعه‌های همسو، افزود: خرم‌آباد دارای یک ناحیه سپاه، ۲۰ حوزه مقاومت محلات خواهر و برادر، ۱۸ قشر و ۲۱۴ پایگاه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد عنوان کرد: ناحیه خرم‌آباد مقام اول در قرارگاه‌های فضای مجازی، جذب و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، تعالی زن و خانواده، فرهنگی اجتماعی، علمی، تعالی سازمانی‌ و اردوی تعالی بخش، مقام دوم در قرارگاه صالحین و تزکیه و مقام سوم در قرارگاه عملیات و مقاومت مردمی را در استان دارد.

وی با اشاره به ثبت ۶۰۰ گروه‌ جهادی در سامانه اطلس، بیان کرد: ناحیه خرم‌آباد بیشترین تعداد گروه‌های جهادی را در غرب کشور در سامانه اطلس ثبت کرده است.

برامکی به فعالیت اقشار مختلف بسیج ناحیه خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بسیج دانش‌آموزی خرم‌آباد جمعیتی بالغ بر ۹۳ هزار نفر دانش‌آموز دارد و در طرح شهید عجمیان ۴۳ مدرسه رنگ‌آمیزی شد.

وی تصریح کرد: در انتخابات و قرارگاه جهاد تبیین بیش از هزار و ۵۰۰ نشست جهاد تبیین در سطح خرم‌آباد برگزار شد و از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا تیرماه سال ۱۴۰۳ پنج انتخابات برگزار شد که از ۳۶ درصد به ۴۹ درصد میزان مشارکت رسیدیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از