حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جبهه انقلاب اسلامی فراگیر شده است

جبهه انقلاب اسلامی فراگیر شده است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جبهه حق انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است و همین سبب نابودی دشمن می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار علی فدوی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه لرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دشمنان در روال شیطان حرکت می‌کنند از همین رو مجموعه‌ای که در روال خدا حرکت می‌کند را نمی‌تواند بشناسند و اگر لحظه‌ای ما و توانمندی‌ها را می‌شناختند به هیچ وجه جرات دشمنی و خباثت را نمی‌کردند چون در آن روند مطمئن می‌شدند که شکست می‌خورند.

وی افزود: کسانی پیروز هستند که روال و راه خدا را در پیش می‌گیرند و این موضوع مهمی است که با فراگیر شدن جبهه حق انقلاب اسلامی، آنها ناچار می‌شوند دست از دشمنی بردارند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تصریح کرد: خبیثان عالم، صهیونیست‌ها و آمریکا جنایت‌هایی را در غزه طی این دو ماه انجام دادند که ذهن و چشم و دل بسیاری از مردم دنیا به ماهیت آنها توجیه شد.

سردار فدوی بیان کرد: خیلی‌ها در دنیا گفتند ۷۵ سال است که به ما دروغ گفتند و امروز دروغ‌های آنها را فهمیدیم و امروز بیش از ۹۲ درصد کشورهای جهان علیه این جنایات رژیم کودک‌کش دست به تظاهرات زده‌اند که این شکست یکی از بزرگترین شکست‌های راهبردی است که جبهه باطل خورده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از