حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/14 شمسی | 2024/08/04 میلادی
استاندار لرستان:

جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی بدهد

جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی بدهد

استاندار لرستان گفت: ان‌شاءالله هرچه زودتر فرماندهان جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به رژیم کثیف صهیونیستی بدهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت عصر امروز در اجتماع مردمی که در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در میدان شهدای خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: ترور مهمان عزیز ما و از مجاهدان، قهرمانان و پیشکسوتان جبهه مقاومت و شاگرد سردار سلیمانی که سهم بسیار زیادی در مقابله با رژیم صهیونیستی و هماهنگی در بین جبهه‌ مقاومت داشت، حادثه بسیار سخت و تلخی است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه برای جامعه ایران بسیار سخت و سنگین است، افزود: مردم به موقع نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی ابراز انزجار کردند، در زمانی که ما ثمره حضور و مشارکت مردم در انتخابات را پس از شهادت شهید رئیسی می‌بینیم و پس از تنفیذ مراسم تحلیف رئیس‌جمهور با حضور بیش از ۷۰  کشور جهان با عزت و اقتدار در مجلس برگزار شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: امروز شاهد به شهادت رسیدن برادر بزرگمان اسماعیل هنیه هستیم و رژیم صهیونیستی باید بداند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در سرزمین ما برادر عزیز و قهرمان مقاومت به شهادت رسید، منتظر انتقام‌جویی باشد و جبهه مقاومت به‌زودی جواب سختی را خواهند داد.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله هرچه زودتر فرماندهان جبهه مقاومت، سربازان دانش‌آموخته سردار سلیمانی و سرداران وحدت و اتحاد جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به رژیم کثیف صهیونیستی بدهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از