حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس قوه قضائیه:

جریان مقاومت، استکبار جهانی را حیران کرد

جریان مقاومت، استکبار جهانی را حیران کرد

رئیس قوه قضائیه گفت: جریان مقاومت و حماس استکبار جهانی را ذلیل و حیران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ظهر امروز از طریق ویدئو کنفرانس در نشست بسیج اساتید لرستان اظهارداشت: بسیج، بسیجی عمل کردن و فرهنگ بسیجی به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت و خود شخصاً از سالیان قبل از انقلاب به عنوان یک بسیجی بزرگ و یک عالم عمل کرد.

وی افزود: یکی از خصوصیات بسیجیان آن است که عالم به زمان خود باشد، علم به مکتب خود داشته باشد، زمان‌شناس باشد و به عنوان یک شخصیت شجاع که یکی از ویژگی‌های بسیج و بسیجی است عمل کند و به غیر از خدا نترسد و فقط خدا در چشمش بزرگ و همه چیز غیر از خدا در چشمش ناچیز باشد.

رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: امام (ره) شخصیتی شجاع بود و با توکل برخدا که خصوصیت بسیجی است در مقابل هیچ یک از مستکبران زمان خود نهراسید.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) کسی بود که با ایمان به خدا، اعتماد به نفس، اعتماد به مردم و با بسیج مردم در مقابل استکبار جهانی یعنی آمریکا و صهیونیست فاسد زمان، دست نشانده او رژیم پهلوی ایستاد و همه بسیجیان را بسیج کرد.

اژه‌ای گفت: همچنان که می‌بینید امروز شاخه‌ای از این شجره طیبه یعنی جریان مقاومت و جریان حماس استکبار جهانی را ذلیل و حیران کرده است.

وی تصریح کرد: می‌بینید این روحیه بسیجی است که امروز در غزه عزیز و مظلوم یک قطعه کوچکی از زمین با جمعیتی کم اما با روحیه جهادی، بسیجی و با ایمان به خدا، وحدت و با اعتماد به نفس در مقابل رژیم فاسد صهیونیست و آمریکا نه بلکه در مقابل تمام مستکبران عالم ایستاده و مقاومت می‌کنند، شهید و مجروح می‌دهند و محاصره است.

رئیس قوه قضائیه یادآورشد: جنایتی که امروز مستکبران در راس آن آمریکا در این نقطه از زمین دارد انجام می‌دهد در طول تاریخ کم سابقه است اما بسیجیان مقاوم، حماس مقتدر و جهادی، جریان مقاومت و مردم فلسطین ایستاده‌اند و این روحیه بسیجی است.

وی با بیان اینکه بسیجی یعنی حاضر بودن در همه صحنه‌ها و اقدام به موقع، افزود: بسیجی یعنی نترسیدن، آگاه بودن، آگاهی بخشیدن.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از