حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی لرستان:

جشنواره تولیدات هنری دهه‌فجر در لرستان برگزار می‌شود

جشنواره تولیدات هنری دهه‌فجر در لرستان برگزار می‌شود

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه به مناسبت دهه‌فجر جشنواره تولیدات هنری در لرستان برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در قالب چندین بخش از جمله مستند، پوستر، کلیپ و سایر آثار هنری اجرا خواهد شد.

محمد ابدالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: به مناسبت ایام دهه‌فجر هفت عنوان برنامه مختلف توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود که این برنامه‌های فرهنگی در بخش‌های متفاوت اجرا می‌گردد.

وی از اعزام دانشجویان به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت خبرداد و افزود: در ایام دهه‌فجر ۳۵۰ دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که در کنار این برنامه فرهنگی، با حضور در یادمان بیت‌المقدس نیز از دستاوردها و پیشرفت‌های هوافضا بازدید می‌کنند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این ایام، برگزاری جشنواره تولیدات آثار هنری است که این جشنواره در قالب چندین بخش از جمله مستند، پوستر، کلیپ و سایر آثار هنری اجرا خواهد شد.

ابدالی عنوان کرد: همچنین برگزاری جشن بزرگ انقلاب در دانشگاه لرستان، برپایی نمایشگاه با محوریت دستاوردهای انقلاب، مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب صعود ۴۰ ساله که توسط استاد راجی نوشته شده است، اجرای برنامه‌های دیگری در راستای انتخابات نیز در دستور کار قرار دارد که با مشارکت دانشجویان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دوره توانمندسازی کادر اجرایی و خادمان راهیان‌نور در استان خبرداد و گفت: در این دوره آموزشی یک‌هزار و ۸۰ نفر از دانشجویان حضور دارند و آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از