حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/24 شمسی | 2024/10/15 میلادی
جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای لبنان توسط ۲۱ پایگاه
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان مطرح کرد:

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای لبنان توسط ۲۱ پایگاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: ۲۱ پایگاه کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم لبنان را جمع‌آوری می‌کند.

محمد قدمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در همه شرایط سخت و مشکل در کنار مردم است و با توجه به اقدامات بشردوستانه، این خدمات را حتی برای مردم کشورهایی که نیاز به کمک دارند، انجام می‌دهد.

وی افزود: باتوجه به مشکلات کشورهای لبنان و غزه، سازمان جمعیت هلال‌احمر در همه شهرها اقدام به ایجاد پایگاه‌هایی نموده تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را برای کمک به مردم مظلوم این سرزمین‌ها جمع‌آوری نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: برهمین اساس در استان لرستان نیز ۲۱ پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردم در شهرهای مختلف برپا شده که خوشبختانه تاکنون مردم این استان برای کمک به مظلومان لبنان و غزه کمک‌های خوبی داشتند و به صورت نقدی و غیرنقدی کمک‌هایی انجام دادند.

قدمی بیان کرد: تاکنون علاوه بر کمک‌های نقدی، مقداری هم لوازم بهداشتی مورد نیاز جمع‌آوری شده که پس از جمع‌آوری به تهران ارسال خواهد شد تا پس از اقدامات مورد نیاز به لبنان ارسال گردد.

وی یادآور شد: شهروندان در هر منطقه‌ای که هستند و تمایل دارند به مظلومان لبنان و غزه کمک کنند، می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار پایگاه‌های هلال‌احمر قرار دهند تا این کمک‌ها به دست مردم مظلوم برسد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه این کار همبستگی مردم را نسبت به مردم لبنان نشان می‌دهد، گفت: مردم لرستان می‌توانند اقلام ضروری مانند پوشاک، مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، دارویی و کمک‌های نقدی خود را تحویل این پایگاه‌ها دهند.

قدمی افزود: بیش از ۵۰ نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر، جمع‌آوری کمک‌های مردمی را انجام می‌دهند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از