حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

جمهوری اسلامی مستحکم به راه خود ادامه می‌دهد

جمهوری اسلامی مستحکم به راه خود ادامه می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: جمهوری اسلامی ایران بالنده و مستحکم به راه خود ادامه می‌دهد و هر روز به پیشرفت‌هایی دست پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد اظهارداشت: دشمنان تلاش دارند تا ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در انتخابات حضور حداکثری نداشته باشند و معلوم است که اینجا باید مورد حمایت قرار گیرد و وظیفه‌شناسی در کنار ایمان و عمل صالح، راه نجات است.

وی افزود: در ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، افرادی بودند که در تشخیص وظیفه به مشکل برخورد کردند پس در کنار علم و تقوا، وظیفه‌شناسی امر مهمی است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: مناسبت‌های مختلف این ایام را یک هدف پیوند می‌دهد و اینکه پیامبر(ص) با بعثتش، مردمی را که در شرایط سختی بودند را در مدت کوتاهی به عالی‌ترین مراتب رساند، بت‌پرستی، جنگ، زنده به گور کردن دختران، تحقیر بانوان، عدم امنیت، سرقت، فساد و موارد زشتی دیگری جای خود را به صلح و کرامت و شرافت داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: پیام انقلاب اسلامی، همان آموزه‌های نبوی بوده و هست و فرزند پیامبر(ص) نیز امام‌راحل، آموزه‌های بعثت را که کمرنگ شده بود را احیا کرد و با اندیشه‌های بلند و با روح فداکاری و با قدرت الهی و حمایت مردم، آموزه‌هایی که به فراموشی سپرده شده بود را احیا نمود.

وی تصریح کرد: به دنبال آن رهبری، جامعیت سیاسی اجتماعی اسلام را به رخ جهانیان کشید و اشرار عالم در مقابل آن صف کشیدند ولی این انقلاب با نصرت الهی به راه خود ادامه می‌دهد و دشمنان انقلاب یکی پس از دیگری با کارنامه‌ای سیاه به جهنم رفتند اما جمهوری اسلامی بالنده و مستحکم به راه خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه خرم‌آباد یادآورشد: بیعت با امام‌راحل، بیعت با پیامبر(ص) است و گویا ما در رکاب پیامبر(ص) هستیم و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با دل و جان حرکت در مسیر انقلاب به این راه ادامه دهیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: ۳۵ سال ایشان امامت نمودند و طی این سال‌ها رنج زیادی کشید و سال‌ها زندان را تحمل کرد و به جایی رسید که در نزد ما به عنوان باب‌الحوائج معروف است و در طول حیات خود انسان‌های زیادی را تربیت کرد.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: بیش از ۱۱۵ از تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد و رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین مرتب نسل‌کشی است، حمله به بیمارستان، مدارس، خبرنگاران، مردم و کودکان مصداق نسل‌کشی است و تشکر می‌کنیم از مجاهدین یمن که پایگاه‌های آمریکایی را مورد تهاجم قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاطرنشان کرد: صبح امروز در دیدار با معاون سیاسی وزیر کشور همه نکات استان و مسائل مختلف را عرض کردیم و راه‌حل ارائه شد از جمله بیکاری، صنایع تعطیل شده بیان گردید و لزوم نگاه ویژه به استان گفته شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از