حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
استاندار لرستان:

جمهوری اسلامی دارای قدرت درونی است

جمهوری اسلامی دارای قدرت درونی است

استاندار لرستان گفت: جمهوری اسلامی ايران دارای استحکام و قدرت درونی است و باید دستاوردهای نظام به خوبی بیان شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت عصر امروز در افتتاح پروژه‌های بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان دولت، شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید خدمت را گرامی می‌داریم که هفته دولت در واقع تجدید بیعتی با شهدا و رهبری و بهترین فرصت برای بیان دستاوردهاست.

وی افزود: یکی از محورهای شبکه‌های تعامل دولت و مردم، بحث شورای شهر و شهرداری‌هاست و آنچه در لرستان دیدیم به خصوص در بروجرد، همدلی و یکپارچه بود که سبب شده تا خدمات خوبی ارائه شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ویژگی خاصی دارد و آن اقتدار درونی بالایی است که دارد به‌طوری که بعد از شهادت شهید رئیسی، جریان خدمت‌رسانی ادامه یافت و خللی ایجاد نشد و توانستیم دولت جدید انتخاب کنیم که همه این‌ها نشان‌دهنده اقتدار نظام است.

شفقت بیان کرد: جامعه ما و ارکان مدیریتی کشور، حول محور رهبری عمل می‌کنند و وقتی حادثه‌ای رخ می‌دهد و رئیس‌جمهور عزیزمان به شهادت رسید، رهبری فرمودند جریان خدمت ادامه دارد و خللی در کارها ایجاد نخواهد شد.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) در دوران دفاع‌مقدس با فرامین خود سبب شدند تا مردم آرامش خود را حفظ کنند و امامین انقلاب همیشه با فرامین خود در جهت آرامش به جامعه تلاش کردند لذا جمهوری اسلامی ايران دارای استحکام و قدرت درونی است که در سایه رهبری مستدام است و همه باید تلاش کنیم تا خدمتگزار مردم باشیم.

استاندار لرستان با اشاره به پروژه پایش تصویری گفت: این پروژه، گام نخست شهر هوشمند بروجرد است که از کارهای خوب شورای شهر و شهرداری است که با هماهنگی و همدلی توانستند کار خوبی انحام دهند که برای مردم امنیت و آرامش را به همراه دارد، علاوه بر این نیز معاونت عمرانی استانداری برای ایجاد روشنایی در بلوار جانبازان قول مساعد دادند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از