حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/20 شمسی | 2024/05/09 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

جنگ ترکیبی مهم‌ترین چالش نظام با دشمنان است

جنگ ترکیبی مهم‌ترین چالش نظام با دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: مهم‌ترین چالشی که نظام ما با دشمنان دارد‌، چالش جنگ ترکیبی است و در این موضوع نقش رسانه یک نقش غیرقابل انکار، بی‌بدیل و برجسته است‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام علی درویشی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه با اشاره به اینکه افکار عمومی در دست رسانه‌ها قرار دارد، اظهارداشت: مهم‌ترین چالشی که نظام ما با دشمنان دارد‌، چالش جنگ ترکیبی است و در این موضوع نقش رسانه یک نقش غیرقابل انکار، بی‌بدیل و برجسته است‌.

وی با بیان اینکه اگر اتفاقی در غزه رخ دهد رسانه‌های صهیونیست و آمریکایی به سادگی از آن عبور می‌کنند، افزود: دشمن عقبه رسانه‌ای قوی دارد و آن عقبه افکار عمومی را با جنایات همراه می‌کند، اگرچه امروز وجدان‌های بیداری مانند دانشجویان آمریکایی که ظهور یک نسل جدید در آمریکا را نشان می‌دهند این خفقان را درهم شکستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: در نظام ما حرمت معلم برابر با حرمت بزرگان است و به هر اندازه معلمان در جامعه جایگاه رفیع داشته باشند فرهنگ آن جامعه ارتقاء پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام درویشی بیان کرد: بدون شک تحقق هر امر و ارزشی در جامعه به همت معلمان و استادان بستگی دارد و آن‌ها در صف مقدم کار می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز با یک جهانِ مدرنِ وحشی مقابله می‌کنیم و مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی و در میدان جهاد تبیین بدون نقش آفرینی معلمان قابل انجام نیست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از