حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
معاون پارلمانی دولت شهید رئیسی:

جهاد تبیین یک جهاد کبیر است

جهاد تبیین یک جهاد کبیر است

معاون پارلمانی دولت شهید رئیسی گفت: جهاد تبیین یک جهاد کبیر است که این مهم مد نظر رهبری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد حسینی صبح امروز در اجرای طرح اعتلا که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: طرح اعتلا در راستای لبیک به فرامین رهبری برای تبادل نظر بیشتر اساتید است که در شهر فرزانگان امروز برگزار شده است.

وی افزود: امروز رسالت خطیری بر دوش همه ماست چرا که در کشور ما زمینه‌های فرهنگی زیادی وجود دارد که اگر نسل جوان را آشنا کنیم، در بخش‌های مختلف بسیار موثر است.

معاون پارلمانی دولت سابق بیان کرد: در بروجرد شخصیتی مانند آیت‌الله بروجردی (ره) زندگی کرده که به دنبال کنگره‌ای برای معرفی این شخصیت هستیم. روز تاریخی به خاطر شهادت دو فرزند از این دیار نام گرفته است که روز خبرنگار به خاطر شهید صارمی است که از دیار بروجرد برخاسته و اگر به درستی این شخصیت‌ها را برای نسل جوان تبیین کنیم آن‌ها تلاش می‌کنند رمز و راز موفقیت آن‌ها را بررسی کنند.

حسینی بیان کرد: بزرگان ما سخت‌کوشی زیادی کردند و توانستند آثار بزرگی هم داشته باشند که باید جوانان با این شخصیت‌ها آشنا شوند و یا دوران دفاع مقدس که افرادی مانند شهید بروجردی خدمات زیادی را ارائه دادند و دیگر شخصیت‌هایی که از بروجرد در طول دوران حیات خدمات قابل توجهی را ارائه دادند.

وی عنوان کرد: انتظار نظام جمهوری اسلامی ایران از اساتید این است که در ارتقاء بینش سیاسی اقدام کنند لذا اگر قرار است کشوری که این همه ظرفیت و استعداد دارد، ساخته شود باید میدان داده شود و با حمایت از جوانان می‌بینیم چه تحولاتی ایجاد می‌کنند.

معاون پارلمانی دولت سابق عنوان کرد: باید جوانان را بیشتر همراهی کرد چرا که ابهاماتی در ذهن دادند و اگر می‌خواهیم اثرگذار باشیم باید به‌روز باشیم لذا در عرصه سیاسی باید تقوای سیاسی داشته باشیم.

حسینی گفت: تقوا نتایج زیادی دارد، در این جنگی که دشمنان انجام می‌دهند شاهد یاری خدا هستیم و تحول دل‌ها دست خداست که در دوران دفاع مقدس، پیروزی انقلاب و سایر عرصه‌ها شاهد دست یاریگر خدا هستیم.

وی بیان کرد: آنچه به مصلحت مردم است باید در دستور کار قرار گیرد و کسانی که در مسائل فرهنگی و سیاسی می‌خواهند اثرگذار باشند باید مصلحت جمعی مردم را در نظر بگیرند

معاون پارلمانی دولت سابق یادآور شد: شهید رئیسی در طول خدمت اقدامات زیادی انجام دادند و همیشه تاکید داشتند که کارها باید سریع انجام شود و همین خدمت سبب شد تا محبوبیت بین مردم داشته باشد و اگر می‌خواهیم سبک زندگی را از ائمه‌اطهار (ع) یاد بگیریم باید الگوگیری کنیم.

حسینی بیان کرد: امروز در شرایطی هستیم که در چند ماه اخیر انتخابات برگزار شد و استقرار دولت و حوادث منطقه مانند فلسطین و غزه را داریم لذا رسالت اساتید در این تحولات بسیار مهم است که بتوانند اثرگذاری مثبتی داشته باشند.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم طرح‌های بزرگی اجرا و با کشورهای همسایه ارتباط‌هایی برقرار شد و باید تلاش کرد تا خدمت‌رسانی ادامه داشته باشد و شهید رئیسی زمانی فعالیت خود را در دولت آغاز کرد که مشکلات فراوانی در کشور وجود داشت و دیدیم که بسیاری از کارها را به خوبی انجام دادند.

معاون پارلمانی دولت سابق عنوان کرد: باید ضعف‌ها و آسیب‌ها شناسایی شود و در راستای رفع آن‌ها اقدام شود که رهبری بر جریان‌سازی تاکید دارند و دانشجویانی که در دوران انقلاب سینه سپر کردند و یا در دفاع‌ مقدس که جوانان نقش‌آفرین بودند لذا امروز باید ضعف‌ها را شناخت و باید جوانان را همراه کرد تا بتوانند مسؤلیت‌پذیر باشند.

حسینی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران پایه‌های مستحکمی دارد و برخی در ایام اغتشاشات به کشورهای دیگر پناهنده شدند و تصور می‌کردند کار نظام تمام شده اما امروز می‌بینیم این نظام بسیار قدرتمند است و کشورهایی که به دنبال براندازی بودند امروز می‌بینیم خودشان به چه مشکلاتی گرفتار شدند.

وی اظهار داشت: رسالت ما این است که واقعیت‌ها را بیان کنیم و برای پیشرفت کشور همه باید تلاش کنند و براساس فرامین رهبری می‌توان به موفقیت رسید و باید فرامین رهبری را در  موضوعات مختلف تبیین کرد.

معاون پارلمانی دولت سابق خاطر نشان کرد: در فضای مجازی دیدیم که با تیک‌تاک برخورد کردند و یا مدیرعامل تلگرام را دستگیر کردند لذا این پلتفرم‌ها باید قوانین هر کشوری را رعایت کنند.

حسینی جهاد تبیین را یک جهاد کبیر برشمرد و گفت: رهبری بر موضوع جهاد تبیین بسیار تاکید دارند که موضوعی دائمی است و همه در برابر این مهم مسئولیت دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از