حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

جهان اسلام در حمایت از فلسطین، قیام کرد

جهان اسلام در حمایت از فلسطین، قیام کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: جهان اسلام در حمایت از فلسطین، قیام کرده و حمایت از مردمان مظلوم، وظیفه شرعی و انسانی است.

به گزارش سفیرافلاک، سرهنگ احمد حسنوند ظهر امروز در شورای اداری بروجرد که در فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: سال‌هاست که مردم فلسطین در برابر جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل مقاومت می‌کند و قوم یهود قصد دارد این رژیم را گسترش دهد به‌طوری که از نیل تا فرات را برای حکومت خود انتخاب کردند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اینگونه تصور می‌کردند که هیچ‌گاه شکست نمی‌خورند ولی جوانان در جبهه مقاومت در طوفان‌الاقصی نشان دادند که قیامی اساسی برای نابودی این رژیم در نظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی طی چند وقت اخیر، تصریح کرد: این رژیم جعلی، غزه را به یک زندان روباز تبدیل کرده و با بمباران بیمارستان، کودک‌کشی، به خاک و خون کشیدن زنان و افراد بی‌گناه، چهره خبیث و جنایتکار خود را بیش از گذشته نمایان کرده است.

حسنوند بیان کرد: رژیم جعلی اسرائیل، دیوارهای بلند در اطراف غزه احداث کرد و همه رفت و آمدها را کنترل می‌کند که این نشان دهنده ضعف آنهاست و به گونه‌ای محدودیت‌ها را اعلام کرده که اگر جوانی در راهپیمایی شرکت کند، خانه‌اش ویران خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی، شکستی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود، عنوان کرد: علی‌رغم اینکه آنها جاسوسان و سیستم امنیتی و اطلاعاتی دارند، تصویر نمی‌کردند چنین عملیاتی ضربه‌ای مهلک به آنها وارد کند اما این اقدام جبهه مقاومت ضربه سختی به پیکره پوشالی رژیم کودک‌کش وارد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اینکه جنگ غزه یک جنگ سرنوشت ساز برای جهان اسلام است، گفت: رژیم صهیونیستی با تجهیزات نظامی بروز وارد جنگ با فلسطین شده است، این رژیم قبل از عملیات طوفان‌الاقصی قصد حمله به غزه را داشت اما عملیات طوفان‌الاقصی رژیم جعلی اسرائیل را زمین‌گیر کرد.

حسنوند با اشاره به نظم نوین جهانی مد نظر نظام سلطه، اظهارداشت: طبق برنامه‌ریزی که آنها انجام دادند، در نظم نوین جهانی کشورهای مخالف رژیم کودک‌کش اسرائیل باید حذف شوند اما این امر تحقق نخواهد یافت و نقشه آنها در این راستا نقش  بر آب خواهد شد.

وی بیان کرد: نظام سلطه، داعش را ایجاد کرد تا به وسیله آن به اهداف خود برسد از همین رو داعش را به عراق و سوریه فرستاد ولی جبهه مقاومت توطئه آنها را خنثی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به حمایت شیطان بزرگ از رژیم کودک‌کش اسرائیل، گفت: اگرچه آمریکا حمایت همه‌جانبه خود را از این رژیم جعلی انجام داد ولی هیمنه اسرائیل در هم شکسته شده است تا جایی که مردم این رژیم اعتقاد دارند اسرائیل آینده‌ای ندارد.

حسنوند با بیان اینکه اقدام حماس یک اقدام عاقلانه بود، بیان کرد: اگر این عملیات انجام نمی‌شد، رژیم صهیونیستی قصد داشت تا جنگ را علیه مردم این منطقه انجام دهد.

وی با اشاره به قیام جهان اسلام در حمایت از مظلومان فلسطین و غزه، افزود: حمایت‌های مردم در سراسر جهان یک وظیفه اسلامی و انسانی است و در این حمایت‌ها، انزجار و خشم علیه جنایت‌های این رژیم فریاد زده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: در همین راستا روز شنبه همزمان با سراسر کشور، اجتماع عظیم مردم بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) در حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایات این رژیم جعلی در کشتار کودکان مظلوم برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از