حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد مطرح کرد:

حادثه‌ کرمان نشان‌دهنده هراس‌ دشمن از مکتب حاج‌قاسم

حادثه‌ کرمان نشان‌دهنده هراس‌ دشمن از مکتب حاج‌قاسم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: حادثه‌ تروریستی کرمان نشان داد دشمنان از مکتب و راه شهید حاج‌قاسم سلیمانی هراس دارند.

سرهنگ احمد حسنوند در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و شهادت تعدادی از هموطنانمان، اظهارداشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سال‌ها با مجاهدت و تلاش‌هایی که داشتند در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی و امنیت منطقه اقدام نمودند.

وی افزود: سردار سلیمانی فرماندهی شجاع و نترس در برابر دشمنان و پدری مهربان و دلسوز برای مظلومان عالم بود و این صفات و ویژگی‌های رفتاری سبب شد تا به عنوان محبوب دل‌های عالم شناخته شود و امروز هر کجا نام و یاد شهید سلیمانی برده می‌شود، مردم ارادت خود را به این بزرگ‌مرد نشان می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: شهید سلیمانی در واقع ادامه دهنده مکتب سیدالشهدا(ع) بود که در همین مسیر به شهادت رسید و با شهادت سردار دل‌ها، موجی از ملت‌ها و جوانان برای ادامه دادن راه شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرده و با آرمان‌های امام و انقلاب بیعتی دوباره نمودند که در این مسیر گام بردارند.

حسنوند اقدام تروریستی کرمان را ناشی از ترس دشمنان از مکتب حاج قاسم برشمرد و عنوان کرد: امروز دشمنان بیش از آنکه از سردار سلیمانی می‌ترسیدند، از نام و مکتب ایشان هراس دارند چرا که دیدن این همه شکوه و عظمتی که زائران حاج قاسم در سالروز شهادت ایشان به ارمغان آوردند برای دشمن بسیار سخت بود و از همین رو دست به حادثه تروریستی زدند.

وی بیان کرد: ملت ایران بارها ثابت کرده که ملت شهادت هستند و تا زمانی که در یک جامعه، شهادت افتخار امت باشد، چنین حوادثی نمی‌تواند خللی در اراده و عزم ملت وارد نماید و ملت ایران با عزمی راسخ‌تر و اراده‌ای قوی‌تر در مسیر انقلاب و شهدا به راه خود ادامه می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان اینکه سقوط و نابودی دشمنان بسیار نزدیک است، گفت: دست زدن دشمن به چنین حوادث تروریستی نشان دهنده تسریع در زوال آنهاست و بدانند که با هر قطره خون شهدای حادثه تروریستی کرمان، خون تازه‌ای در رگ‌های ملت ایران خصوصا جوانان به جریان افتاده و خون پاک شهدا، درخت تنومند و مقتدر ایران اسلامی را با عظمت‌تر خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از