حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

شهادت مدافعا‌ن‌ حرم تداوم‌ نهضت‌مقاومت شهید سلیمانی است

شهادت مدافعا‌ن‌ حرم تداوم‌ نهضت‌مقاومت شهید سلیمانی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: شهادت جمعی از فرزندان این سرزمین در حادثه تروریستی دمشق در واقع تداوم نهضت مقاومتی است که شهید حاج قاسم سلیمانی آن را پایه‌گذاری کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به حادثه تروریستی دمشق، اظهار داشت: واقعیت این است که ما در یک نبرد سنگین با دشمنان انسانیت و اسلام هستیم که در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و رژیم‌ صهیونیستی کودک‌کش است که امروز این نبرد و مبارزه را در شهادت فرزندان این سرزمین می‌بینیم.

وی افزود: آنچه مهم است اینکه در راستای تحقق اهداف والای انقلاب و مبارزه با ستمکاران باید هزینه دهیم و آنچه در سوریه اتفاق افتاد، هزینه‌هایی است که ملت ایران برای استقلال و پیروی از دین و همچنین برای پیشبرد اهداف اسلام می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: شهادت تعدادی از مدافعان حرم و سرداران در دمشق، در واقع تداوم نهضت مقاومتی است که شهید حاج قاسم سلیمانی آن را پایه‌گذاری کرد و برای رسیدن به آرمان‌هایی که شهید سلیمانی تلاش کرد، این عزیزان در راستای دفاع از حرم اینگونه به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی با بیان اینکه شهادت راه حق است، بیان کرد: ملت ایران قدردان شهدای راه اسلام و انقلاب هستند و همه وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به حادثه تروریستی دمشق که توسط رژیم‌ صهیونیستی اتفاق افتاد، یادآورشد: امروز این رژیم جعلی دچار سردرگمی شده و شکست‌های سنگینی خورده است از همین رو دست به چنین اقداماتی می‌زند که برای انحراف اذهان از مسئله‌ شکستی که در غزه خورده، به کنسولگری ایران در دمشق حمله می‌کند که نشان از درماندگی آن‌ها دارد و روند نابودی خود را تسریع کرده‌اند و در واقع نابودی خود را رقم می‌زنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از