حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا:

حادثه بیمارستان الشفا غزه نشان‌‌دهنده وحشی‌گری رژیم‌صهیونیستی است

حادثه بیمارستان الشفا غزه نشان‌‌دهنده وحشی‌گری رژیم‌صهیونیستی است

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: حادثه بیمارستان الشفا غزه نشان‌‌دهنده وحشی‌گری و اوج جنایت رژیم‌صهیونیستی است.

امیرعلی‌حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: حادثه شرم‌‌آور و نگران کننده‌ای که در بیمارستان الشفا غزه به وجود آمد، تکان دهنده و هشدار دهنده بود، صهیونیست‌ها در اقدامی شرم‌آور و غیرانسانی اقدام به تعرض و در نهایت تیرباران زنان نمودند.

وی افزود: امروز هر کسی در سراسر جهان اسلام هر آنچه را که در توان دارد باید به صحنه بیاورد و مهم‌‌ترین آن، به میدان آوردن مردم در کل دنیاست تا این جنایت به شدت محکوم شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: موضوعی که چند وقتی است صهیونیست‌ها به واسطه کارهای رسانه‌ای که انجام دادند و به واسطه سیطره رسانه‌ای که دارند، کمرنگ و جمع شده و از اجتماعات بزرگ در دنیا کاسته شده است و منافقان در پس پرده، بخشی از مایحتاج صهیونیست‌ها را از انرژی گرفته تا تغذیه تامین می‌کنند و در این جنایات شریک هستند.

امیری بیان کرد: امروز سازمان ملل چشم خود را بر این وحشی‌گری‌ها و جنایت‌ها بسته و این در حالیست که دنیا به چند دسته تقسیم شده است، عده‌ای طرفدار صهیونیست‌ها هستند که شامل کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان بوده، تعدادی هم در کشورهای عربی هستند که نه تنها از این حرکت ناراحت نمی‌شوند بلکه با دیدن چنین جنایت‌هایی شاد می‌شوند.

وی عنوان کرد: زمانی که انصارالله یمن یک محاصره اقتصادی برای صهیونیست‌ها ایجاد می‌کند، حکام کشورهای به ظاهر مسلمان اما منافق دالان زمینی ایجاد می‌کنند و از راه زمین به آن‌ها مایحتاج می‌رسانند حتی اردوغان هم شفاهاً رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم می‌کند اما به آن‌ها انرژی می‌رساند لذا برخی از کشورها در ظاهر این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند اما در باطن با آن‌ها هستند.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: در این میان تعدادی هم در دنیا هستند که بسیار بی‌تفاوت بوده و عده‌ای هم در محور مقاومت با دشمنان می‌جنگند و این محور مقاومت پیروز نهایی میدان است، در واقع انصارالله یمن روی شیعیان را سفید کرد و نشان دادند شیعه واقعی هستند و جان خود را تقدیم می‌کنند.

امیری خاطرنشان کرد: این محور پیروز هستند و امروز هر کسی در فضای مجازی و حقیقی، با ساخت کلیپ یا نوشتاری هرچه می‌توانند کار نمایند تا رژیم جعلی صهیونیستی را رسوا کنند چرا که امروز صیهونیست، سیطره رسانه‌ای را در اختیار دارد و هر چه را بخواهد حق جلوه می‌دهد که نمونه آن کشتن هزاران کودک بود که این جنایت را عادی جلوه می‌دهد و برای هر کار شرم‌آوری بهانه‌ای دارد.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از