حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس بنیاد شهید خرم‌آباد مطرح کرد:

حادثه کرمان نشانه هراس دشمن از زائران حاج‌قاسم

حادثه کرمان نشانه هراس دشمن از زائران حاج‌قاسم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌آباد با اشاره به اینکه در حادثه تروریستی کرمان خون پاک انسان‌های بی‌سلاح و بی‌دفاع به زمین ریخته شد گفت: این حادثه نشانه ترس و هراس دشمن از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حمید بازگیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان اظهارداشت: شهادت جمعی از هموطنانمان را در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که در چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز تلخی را برای همه ایرانیان رقم زد، تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: در این حادثه تروریستی خون پاک انسان‌های بی‌سلاح و بی‌دفاع به زمین ریخته شد، انسان‌های بی‌گناهی که توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیان آنها به خاک و خون کشیده شدند؛ اگرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها کرد اما همه ما را در غم و اندوه فرو برد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌آباد این حادثه را نشانه ترس و هراس دشمن از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و عنوان کرد: اطمینان داریم که به یاری خدا گروه‌های تروریستی و حامیان آنها تاوان این جنایت بزرگ را خواهند داد.

وی بیان کرد: حادثه تروریستی کرمان واقعه تلخی بود و ملت ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان اینگونه حوادث را به شدت محکوم می‌کنند و ان‌شاءالله که پاسخ کوبنده‌ای از طرف نیروهای مسلح به آنها داده خواهد شد.

بازگیر تصریح کرد: این اقدام خبیثانه و جنایتکارانه از طرف دشمنان و ایادی صهیونیست که قاعدتاً می‌خواهند منطقه خاورمیانه به آشوب کشیده شود، اتفاق افتاد و داعش نیز دست پرورده آمریکا و اسرائیل غاصب است که قطعاً پاسخ این جنایت را خواهند گرفت.

وی به حضور گسترده ملت ایران در محکومیت حمله تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: مردم شریف ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد حوادث زیادی از این قبیل بوده‌اند، اما همیشه با صبر و استقامت در مقابل اینگونه حوادث با پایمردی ایستاده‌اند و از این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آیند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از