حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

حضور در انتخابات راهبرد مهمی برای ایران‌قوی است

حضور در انتخابات راهبرد مهمی برای ایران‌قوی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه، راهبرد مهمی برای ایران قوی است.

 احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به انتخابات، اظهارداشت: انتخابات در کشور، نمونه‌ای از مردم سالاری دینی است که ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای، افراد توانمند را از بین داوطلبان انتخاب می‌نمایند و با انتخاب اصلح، مسیر را برای حل مشکلات مهیا می‌کنند.

وی افزود: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور پرشوری داشته و با حضور خود، دفاع از ولایت و انقلاب را نشان داده‌اند و هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، بر عزت و اقتدار کشور افزوده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، حضور کمرنگ در انتخابات را حربه دشمن برشمرد و گفت: دشمن این روزها از طریق جریان رسانه‌ای و فضای مجازی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است و تلاش دارد تا با استفاده از این فضا، حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کند ولی ملت ایران قطعاً در این صحنه انتخابات، با حضور خود محاسبات دشمن را به هم می‌ریزند.

حسنوند عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر چهار مولفه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت تاکید بسیار زیادی دارند از همین رو همه ما باید به فرامین رهبری توجه داشته باشیم و در راستای تحقق این چهار مولفه مهم که اقتداربخش و عزت‌آفرین است، تلاش کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات، امنیت پایدار و اقتدار کشور را به همراه دارد و حضور حماسی ملت ایران در انتخابات، سناریوی دشمن را با شکست مواجه خواهد کرد و بار دیگر دشمنان در ایجاد توطئه و تبلیغات برای کم کردن مشارکت در انتخابات، روسیاه می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یادآورشد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانه سبب شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است از همین رو همه آحاد مردم در انتخابات رسالتی مهم بر عهده دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از