حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه بروجرد:

حضور در انتخابات نشان‌دهنده پشتیبانی از انقلاب است

حضور در انتخابات نشان‌دهنده پشتیبانی از انقلاب است

امام‌جمعه بروجرد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان‌دهنده پشتیبانی از انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد، اظهارداشت: ولادت با سعادت امام عصر(عج) را در پیش داریم که باید جشن‌های نیمه شعبان باشکوه برگزار گردد.

وی با اشاره به انتخابات، افزود: حضور پرشور در انتخابات نشان‌دهنده دفاع از اسلام و انقلاب است و همه باید تلاش کنیم تا هفته آینده انتخابات باشکوه و با حضور گسترده برگزار گردد.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اقتدار ایران، عنوان کرد: در جنگ تحمیلی، ایران با دست‌خالی و اندک تجهیزاتی توانست دشمن را شکست دهد و به برکت پیروزی انقلاب امروز ایران به قدرت موشکی و نظامی بسیار بالایی دست‌یافته است.

وی با تأکید بر نظارت بازار، تصریح کرد: دولت تلاش‌های مجاهدانه‌ای را در بخش‌های مختلف انجام می‌دهد و لازم است در موضوع گرانی و تورم اقداماتی انجام شود تا کنترل گردد و مسئولان نیز با نظارت مستمر بر بازار بتوانند کنترل بازار را انجام دهند.

حسینی با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: این عزیزان در راستای ایجاد امنیت تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهند و توطئه‌های زیادی از دشمن را با مجاهدت خنثی کرده‌اند.

امام‌جمعه بروجرد روز امور تربیتی را یکی از مناسبت‌های این ایام برشمرد و افزود: تربیت انسان‌ها طبق تعالیم اسلام سبب کاهش مشکلات خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از