حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
هنرمند لرستانی:

حضور مردم در انتخابات اثر بین‌المللی دارد

حضور مردم در انتخابات اثر بین‌المللی دارد

هنرمند لرستانی گفت: حضور مردم در انتخابات اثر بین‌المللی دارد و بر آینده کشور و ملت تأثیرگذار است.

مسعود بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: یک کشور زمانی پیشرفت می‌کند و قوی خواهد بود که از حمایت مردمش برخوردار باشد، اکنون که ما شهید رئیسی را از دست دادیم بسیاری از افراد نگران هستند و دقیقاً اینجا باید از توان و قدرت ملت استفاده کرد تا حکومت تقویت شود.

وی افزود: در این شرایط حضور هر انسان در انتخابات برای حکومت دلگرمی است و مردم نقش مؤثر و پررنگی در قوی کردن ایران اسلامی دارند، حضور مردم در انتخابات اثر بین‌المللی دارد و بر آینده کشور و ملت تأثیرگذار است.

هنرمند لرستانی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: امروز سهم هر انسان برای پیشرفت کشور حضور در انتخابات و رأی دادن است و این رأی بسیار ارزشمند آینده کشور و مردم را به بهترین شکل خواهد ساخت.

بیرانوند با اشاره به انتخاب رئیس‌جمهور اصلح توسط مردم، عنوان کرد: افراد باید به صحبت‌های بزرگان از جمله مقام معظم رهبری رجوع کنند و هر انسانی باید به اندازه خود این جمله را بازخوانی کند که فرد اصلح نسبت به دیگران چه ویژگی‌هایی دارد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت، این جمله یکی از ویژگی‌های انتخاب اصلح است زیرا فردی که به دنبال راحتی و آسایش است نمی‌تواند انتخاب اصلح باشد.

هنرمند لرستانی یادآور شد: وقتی رهبر معظم انقلاب ویژگی خستگی‌ناپذیر را برای شهید رئیسی برشمردند و شهید رئیسی را به عنوان شخص تراز و رئیس موفق هیأت دولت نشان می‌دهند این مهم تبیین کلمه اصلح است.

بیرانوند با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور، اظهار داشت: رئیس جمهور باید خستگی‌ناپذیر باشد و در میان مردم رفت و آمد کند، کاری که شهید رئیسی به بهترین نحو ممکن انجام داد.

وی با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی خدمات بسیار ارزنده‌ای در حوزه کار و تولید در لرستان صورت گرفت، عنوان کرد: در دولت شهید رئیسی بسیاری از کارخانه‌ها بازسازی و بازگشایی شدند و به چرخه تولید برگشتند که این کار دولت سیزدهم قابل ستایش و تقدیر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از