حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه پلدختر:

حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه کشور است

حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه کشور است

امام جمعه پلدختر گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو پشتوانه محکمی برای کشور، نظام و دولت آینده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ضمن تبریک عیاد امامت و ولایت اظهار داشت: عید غدیر و جشن غدیر یک جشن دینی، مذهبی و سیاسی است و شایسته‌ترین انتخاب در غدیر اتفاق افتاده است، خدا امیرالمومنین(ع) را انتخاب و توسط پیامبر اکرم(ص) دست ایشان بالا برده و به مردم معرفی شد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی که الگوی آنها حضرت علی(ع) است، روز جمعه هشتم تیرماه در معرض یک آزمون و انتخاب مهم قرار دارند و باید یک انتخاب شایسته انجام دهند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه مردم بابصیرت ایران اسلامی همیشه پای کار انقلاب، ولایت و نظام بودند، عنوان کرد: هشتم تیرماه یکبار دیگر به میدان می‌آیند و با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی می‌زنند.

وی با اشاره به ضرورت حضور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت بالا در انتخابات بیان کرد: رای بالا به رئیس جمهور و مشارکت بالا در انتخابات پشتوانه محکمی برای کشور، نظام و دولت آینده است.

موسوی با اشاره به ویژگی کاندیدای اصلح گفت: بهترین الگو برای ما مقام معظم رهبری است و راهبردی که ایشان در این رابطه مطرح کردند باید مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مردم کسی را انتخاب کنند که به اصول انقلاب نزدیک‌تر و نسبت به ارزش‌های انقلاب و نظام مقیدتر باشد.

امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد: طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری فرد اصلح کسی است که نگاهش به غرب نباشد و از ظرفیت‌های داخلی کار خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت افزود: اگر دنبال این هستیم راه شهید رئیسی که راه خدمت به مردم بود تداوم پیدا کند به فرد اصلح رای دهیم.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شهید رئیسی در طول مدت کوتاه ریاست جمهوری‌اش بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به مردم داشت، عنوان کرد: باید با آگاهی، بصیرت و توکل به‌ خدا روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر شده و هر کدام از ما مُبلغ بوده و چند نفر را با خود همراه و پای صندوق رای بیاوریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از